Gravatar

#261 MMB 12 år siden

Og det er godt nok noget specielt at gå til fodbold i Italien i forhold til i Danmark. Det er en helt, helt anden stemning inden og under kampene. :)
Gravatar

#262 Åkepool 12 år siden

Foeller (261) skrev:
Og det er godt nok noget specielt at gå til fodbold i Italien end i Danmark. Det er en helt, helt anden stemning inden og under kampene. :)

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Da jeg var knægt, var mit højeste ønske at se Juve på hjemmebane, men det skete aldrig. Jeg måtte nøjes med de to gange jeg så dem i Idrætsparken.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#263 fubar 12 år siden

Hva snakker du om?
fino stemning til danske kampe
Gravatar

#264 MMB 12 år siden

Åkepool (262) skrev:
Det er jeg slet ikke i tvivl om. Da jeg var knægt, var mit højeste ønske at se Juve på hjemmebane, men det skete aldrig. Jeg måtte nøjes med de to gange jeg så dem i Idrætsparken.

Jeg kunne bedre lide dig som knægt. :P
Hvornår gik det galt? :(
Gravatar

#265 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden

Så længe det ikke er Lazio-Roma eller for den sags skyld Napoli. Det er med livet som indsats at tage ind til disse kampe, selv om der bliver gjort sit for at skabe tryghed.

Ellers så er det rigtig nok en fantastisk oplevelse.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#266 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden

Chiellini bliver i øvrigt ikke klar til kvartfinalen. Prandelli må gerne sætte De Rossi ned i forsvaret så. Ham er jeg mere tryg ved end nogle af de andre.

Og angående De Rossi så kom jeg også til at tænke på en anden ting ved italiensk fodbold. Der er utrolig mange som bliver i deres respektive klubber og vel at mærke i lang tid. Ikke ualmindeligt at spillere først stopper når de nærmer sig de 40.
Jeg kunne ellers godt tænke mig at se De Rossi i Milan. En spiller som jeg rigtig godt kan lide. Han vil dog blive korsfæstet hvis han skifter til en anden italiensk klub :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#267 MMB 12 år siden

Whispering Horse (266) skrev:
Jeg kunne ellers godt tænke mig at se De Rossi i Milan. En spiller som jeg rigtig godt kan lide.

Tror alle klubber i verden godt kunne tænke sig at have ham. :)

Jeg håber i øvrigt, at Italien går tilbage til 3-5-2 i kvartfinalen. :)
Gravatar

#268 MMB 12 år siden

Det er nu blevet afsløret, hvorfor Bonucci valgte at holde hånden over Balotellis mund: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as...

:D
Gravatar

#269 Åkepool 12 år siden

Foeller (264) skrev:
Jeg kunne bedre lide dig som knægt. :P

Det tænkte jeg nok :)

Foeller (264) skrev:
Hvornår gik det galt? :(

Da sportslørdag med "dong" viste mig, at man ikke nødvendigvis behøver at ligge og rulle rundt, tage sig til hovedet og skabe sig, fordi man har fået en skuldertackling. Cirka deromkring ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#270 MMB 12 år siden

Puha, du kan ikke være glad for Suarez så. ;)

Skriv ny kommentar: