Gravatar

#11 Neranders 11 år siden

Snaden (10) skrev:
Så går luften jo ligesom lidt af ballonen. :)

Men det vil da være synd at gå glip af underholdende og visuelt fremragende såsom Kingdom of Heaven DC, Last of the Mohican og Tron Legacy (bare som et par eksempler). :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#12 Snaden 11 år siden

Jamen jeg er enig. Så skulle tråden bare hedde Episke film, hvilket bestemt heller ikke ville være en dårlig ting. :)
Gravatar

#13 Neranders 11 år siden

Snaden (12) skrev:
Jamen jeg er enig. Så skulle tråden bare hedde Episke film, hvilket bestemt heller ikke ville være en dårlig ting. :)

Nemlig! Hvorfor begrænse sig til et sådant segment, når der nu ikke virker til at være en specifik grund for det (medmindre der er en usagt årsag til det absolut skal være trilogier). :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#14 McPeter 11 år siden

Jeg ved godt det ikke kun er trilogier, men hvis det er for at få fede lyd oplevelser på bluray, så har jeg lavet en liste over pt. 41 film her (har ikke nævnt alle film i trilogier, blot én af dem):
http://www.icheckmovies.com/lists/movies+with+impr...

Ved godt det ikke er en direkte trilogi, men der er flere events der leder op til, så man kan på en måde godt se Iron Man 1+2 og så Avengers som en sammenhængende serie. :-)

Og Toy Story 1-3 har også rimelig fed lyd. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15 The Vossen 11 år siden

Hvad fanden. Folk er sgu mere end velkomne til at komme med bud, selvom det måske ikke lige er trilogier. Jeg er generelt bare interesseret i bud på film, der visuelt er bedårende og flotte, gode og fyldt med action. "Tron: Legacy" er i øvrigt et must, ligeså vel som "Avatar" er.

Men grunden til at det endte ud i Episke trilogier var mere fordi, at vi netop diskuterede det emne, mig og min far. Men så længe det kan dumpe ind med bud på gode eksempler som i alle er kommet med, så er jeg mere end glad, :D.
Gravatar

#16 MOVIE1000 11 år siden

Star wars? :) Vælg selv.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 Neranders 11 år siden

Jamen så kommer der lige en liste her:

Kingdom of Heaven DC
Alien
Tron Legacy
Prometheus
Star Trek (2009)
Princess Mononoke
Laputa: Castle in the Sky
How to train your dragon
Akira
Ghost in the Shell
"That's rough, buddy."
Gravatar

#18 MMB 11 år siden

The Man With No Name trilogien
Gravatar

#19 Ispep 11 år siden

Hvis vi taler om episke film (udtrykket er blevet lidt udvandet synes jeg) så vil jeg da mene:

Lawrence of Arabia
Doctor Zhivago
Ben Hur
Braveheart
Titanic
Star Wars
LOTR
Gone With the Wind
Tree of Life

Og Die Hard er altså ikke "episk" film :D
Gravatar

#20 Batsy 11 år siden

Ispep (19) skrev:
Og Die Hard er altså ikke "episk" film :D

Johov! den fortæller en hårdkogt historie om en 1 man army, mod 20-30 tyske "terrorister", i en skyskraber! :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: