Kom med jeres bud på film-trilogier, man bare ikke må undgå at snyde sig selv for i samlingen. Jeg er i færd med at etablere et væld af de mest episke film-trilogier, til min far, som i sært sætter pris på billede og lyd. Vi er allerede kommet frem til at værker som, Ringenes Herre, Star Wars, Transformers mm. er uundgåelige.
Så hvad siger i? Hvilke er man bare nødt til at eje?
Jeg siger tak til #2 og #3 for jeres eksempler. Men i må lige bære over med, at min far er nået derop i alderen, hvor dybsindige projekter ikke er sagen for ham. Næ, nej. Tjubang, action, flotte billedesider og blockbuster for alle pengene, det er mere ham. Jeg tror ikke han kan rumme særlig meget andet, desværre. Jeg er også forundret over hans smag, hvor han syntes mere om en film som "Skyline" frem for et mesterværk som "There Will Be Blood".
Bud som f.eks. Batsy fremskynder er nok mere hans væsen. Dermed afskriver jeg ikke jeres idéer, dem tror jeg bare jeg tager til mig selv, og kigger på - tusind tak, :).
Jeg er nærmest sikker på at han ville elske "The Fast and the Furious", "Berverly Hills Cop", "The Bourne", "X-Men", "The Matrix", "Pirates of the Caribbean", "Terminator" samt måske "Mission Impossible" trilogierne. Vi havde faktisk også diskuteret Matrix, Pirates of the Caribbean og X-Men filmene. Nogle af dem har han faktisk delvist, så det er også dejligt at der ikke skal investeres fuldt ud.
Idag studsede vi lige over "Ringenes Herre" trilogien på BluRay til 249,00 kr,- i Metro i Kolding. Så vi blev nødt til at købe den med. Men hold op nogle brag vi har i vente, må man sige!
Glæder mig rigtig meget til at se hvor godt "Ringenes Herre" bliver at opleve på vores nye Surround-system, har nemelig aldrig set dem på BD' selv, men efter at have læst udsnit fra anmeldelsen på siden hér, så kan man vist nok glæde sig, :-).
#1 The Vossen 11 år siden
Så hvad siger i? Hvilke er man bare nødt til at eje?
#2 Snaden 11 år siden
#3 Kisbye 11 år siden
A Generation
Kanal
Ashes and Diamonds
Kaurismäki's Finland trilogi:
Drifting Clouds
The Man Without a Past
Lights in the Dusk
Bergman's Trilogi om tro:
Through a Glass Darkly
Winter Light
The Silence
Von Trier's Europa trilogi:
The Element of Crime
Epidemic
Europa
Kan sikkert godt komme på nogle flere senere, men er midt i noget rengøring.
Der var du hurtig :) den skulle jeg også lige til nævne. Den kan anbefaldes!!
#4 Batsy 11 år siden
Jurassic park
Back to the future
X-men 1-3
Godfather trilogien
The Matrix
Pirates of the Caribbean
Mission impossible
Die hard
Rambo
Terminator
Alien(s)
Predetor(s)
#5 The Vossen 11 år siden
Bud som f.eks. Batsy fremskynder er nok mere hans væsen. Dermed afskriver jeg ikke jeres idéer, dem tror jeg bare jeg tager til mig selv, og kigger på - tusind tak, :).
#6 McPeter 11 år siden
Bourne
Og evt.
Fast Furious
Karate Kid
Dødbringene Våben
Beverly Hills Cop
Ocean's 11/12/13
#7 Batsy 11 år siden
Rigtig god liste!, vil vædde med Bourne, Fast furious og Indy filmene er fantastiske på Blu ray og med mindst 4.1 surrond system!
#8 The Vossen 11 år siden
Idag studsede vi lige over "Ringenes Herre" trilogien på BluRay til 249,00 kr,- i Metro i Kolding. Så vi blev nødt til at købe den med. Men hold op nogle brag vi har i vente, må man sige!
Glæder mig rigtig meget til at se hvor godt "Ringenes Herre" bliver at opleve på vores nye Surround-system, har nemelig aldrig set dem på BD' selv, men efter at have læst udsnit fra anmeldelsen på siden hér, så kan man vist nok glæde sig, :-).
#9 Neranders 11 år siden
"That's rough, buddy."
#10 Snaden 11 år siden
Så går luften jo ligesom lidt af ballonen. :)