suk der er ikke noget værre end den typiske filmpladrer...sniklesnakke hvad sker der og hvorfor og blaaah...følg med så kan det være du fatter det lille ven!
Jeg kan fx ikke se *komplicerede* film med min mor...hun indrømmer blankt at sker der for meget med for mange personer står hun heeelt af-hun er nu ellers kvik nok..jeg kan personligt godt lide de film hvor man også skal bruge øverste etage lidt...dejligt...
med undertekster tjah...mine øjne læser dem hvis de er der men mange års comp og film hærder een gevaldigt når det drejer sig om engelsk....dog stod jeg af på snatch uden undertekster-jeg fattede rent ud sagt ikke et klap heh *rødmer*... heldigvis er mine medfilmskiggere af den goe slags så på det er jeg fuldt ud tilfreds:) Kæreste er også en god filmkigger...lige som de skal være..klapper i og ser filmen..og snakker bagefter;) han er godt opdraget hjemmefra;)
jeg kan ligesom læse i tråden at det er hunkøns kærester der er "problemet"...men det forstår jeg simpelthen ikke medmindre i kører et *kærester ( hunlige menes der da mit køn på tråden pt er i mindretal) er irriterende at se film med-for mine ex´er var p irriterende-de skulle nemlig bla bla blaa hele tiden istedet for at klappe kaje...så det er IKKE kønsrelateret-det er bare dårlig filmpli...
hader film uden undertekster for så er man nød til at skrue meget højere op for lyden for at høre hvad der bliver sagt desuden kan man ikke høre hvad de siger hvis der er nogen der lige snakker eller noget
#11 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 filmz-Mira 22 år siden
Jeg kan fx ikke se *komplicerede* film med min mor...hun indrømmer blankt at sker der for meget med for mange personer står hun heeelt af-hun er nu ellers kvik nok..jeg kan personligt godt lide de film hvor man også skal bruge øverste etage lidt...dejligt...
med undertekster tjah...mine øjne læser dem hvis de er der men mange års comp og film hærder een gevaldigt når det drejer sig om engelsk....dog stod jeg af på snatch uden undertekster-jeg fattede rent ud sagt ikke et klap heh *rødmer*...
heldigvis er mine medfilmskiggere af den goe slags så på det er jeg fuldt ud tilfreds:) Kæreste er også en god filmkigger...lige som de skal være..klapper i og ser filmen..og snakker bagefter;) han er godt opdraget hjemmefra;)
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#13 Skobbolop 22 år siden
#14 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#15 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#16 filmz-Mira 22 år siden
#17 Skobbolop 22 år siden
Alle de SØDE fyre forstår at se film den måde de skal ses på :D...
jeg tror der er bred enighed om dette herinde?:D
#18 filmz-Mira 22 år siden
#19 filmz-pvc 22 år siden
#20 Skobbolop 22 år siden
desuden snakker man ikke under en film :D...