Gravatar

#1 filmz-Mira 22 år siden

Jeg personligt oplever at den halve film kan være dem/den man ser den med. Jeg har helt specielle personer jeg ser bestemte typer film med. Er det noget der er sjovt og tegnet/animeret er det helt klart min mor ( kun 20 år imellem os ). For vi deler samme humor. Er der gode effekter, action og knald på en film er det min far. Jeg kender ikke så mange i min omgangskreds der er til de samme typer film som jeg ( de fleste er til *pop* film), så fx Dark Water ender jeg nok med at se alene.

Men oplever i også det? At det at have nogen at grine, gyse, snakke med ( efter filmen og course) er en stor del af filmen eller nyder i ligeså gerne at se dem alene?

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#2 Ikari 22 år siden

Wow. Så du Dark Water heeeeelt alene?
-Det var vel ikke sent om aftenen med al lyset slukket og en dryppende vandhane i køkkenet vel...? :-)
(Det gjorde jeg, snøft)

Men ja, kender det godt. Der er altid visse film man vil se med bestemte personer, som man er på bølgelængde med indenfor den bestemte genre....
Gravatar

#3 filmz-Mira 22 år siden

nej jeg har ikke set DW alene endnu....har ikke haft tid...nu tør jeg sq da slet ikke efter din post!

men godt at se andre også haver det sådan med film vs mennesker..:)

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Jeg holder meget af at dele en god filmoplevelse med andre ... venner, kæreste, familie, men da jeg har en meget bred filmsmag har jeg ofte været nødsaget til at gå og se eller leje en film alene.

Derfor når der er Natfilm's eller andre festivaller går jeg desværre også tit alene, da det er de færreste i min omgangskreds, der gider at se mere end en film pr. dag :-/ ... synd for dem, for jeg har set mange gode film der :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 skittlez 22 år siden

Mange af mine films er jeg også nødsaget til at se alene. Har måske kun én buddy, der er med på at se alt. En anden gider ikke film i sort/hvid, film før 1980, ikke dansk-eller-USA'ske film samt film på over 2 timer, så ingen Seven Samurai til ham.

Men generelt er mine venner tit med på at se masser af film, bare de ikke er for "specielle." Men dem ser jeg bare selv så.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#6 El vez 22 år siden

Yeah jeg ender som regel også med lidt af en marathon når der er natfilm.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 Kalle Ferm 22 år siden

Jeg har mange forskellige venner jeg ser forskellige film med. I går sad jeg og så Monsters Ball med to af mine veninder. Det var dog en fejltagelse. De hører til typen der skal kommentere og analysere alt! NYD dog filmen istedet.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#8 filmz-Wacker 22 år siden

Min kæreste er bare glad for hun har mig, ikke nogen af hendes veinder gider gå i bio med hende :-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 Skobbolop 22 år siden

heldig dig wacker..

jeg hader at se film med kæresten som KONSTANT stiller spørgsmål...en som vil have alt at vide på forhånd..

åha.. eller at de ikke gider at se R1 film pga. manglende undertekster..

#10 filmz-Wacker 22 år siden

Det har hun ingen problemer med. Hun bestiller dvd uden tekster, da hun er vild med eventyr film, og det er ikke alle man kan få med danske tekster. Og så snakker vi om dem bagefter...
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: