jeg var inde og se SW episode one på premiere aften i KBh-tror da nok der var stemning. folk råbte og hujede og klappede-det var SÅ fedt. samme med kærlighed ved første hik-også fed stemning i salen og også ved the haunting...stemning i salen ( selvom nogle kategoriserer det som støj) er simpelthen bare det fedeste.
skobbo-du er godt nok lidet eftergivende for dine medmennesker *g*..forventer du total absolut stilhed når du sætter din fod i salen eler hvad? og hvis du svarer ja til det undrer det mig du går i bio så...
åha..og så de ting de sagde... jeg har mareridt om det..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#42 Har prøvet det nogle gange også. Jeg er normalt en rar og rummelig fyr - men sådan en opførsel pisser mig alvorligt af! Man BURDE faktisk vende sig om og slynge lidt borgerlige ord i deres ansigter - sige hvad man mener. Det er sikker ikke kun én selv der bliver irreteret når de idioter sidder og kavler. Man vil både gøre sig selv en tjeneste, resten af biffen - og faktisk også dem der snakker. Det kan jo være, at de så finder ud af, at det med at holde kæft faktisk kan gøre filmen en hel del bedre...
Men der er desværre nogle gange langt fra teori til praksis. Man skal ligsom have noget gåpåmod for at rejse sig op midt i salen og råbe hold kæft =) Men man sidder altid der og ønsker at der tilfældigvis ville være nogen der gjorde det for én. Ik´?
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Jeg er faktisk begyndt at bede folk om at være stille i biografen når de taler højlydt og længe. Jeg vil ikke finde mig i at de skal sidde der og snakke, når jeg har betalt 65 kr for en filmoplevelse.
Den absolut værste gang, var da jeg så Matriz Reloaded for 2 gang. Der sad jeg ved siden af 2 13-årige knægte der kommenterede ALT højlydt. Selv under de vildeste actionscener snakkede de konstant. Da jeg pænt havde bedt dem om at være stille 4 gange uden noget som helst resultat, kogte jeg over og HVÆSEDE sagte (men meget ondt) at nu skulle de godt nok holde deres store kæft kæft lukket eller skride med det samme.
DEN virkede - og jeg havde det rigtigt godt med mig selv. :-D
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
lol ok snakken og kaglen under en film-helt enig og der kan lakridser i nakken ikke gøre det ( jo så skal man have smasket lidt på dem først og sørge for at ramme deres hår;). der kan jeg godt *mande* ( fniiis) mig op og be dem om at holde deres kæft. ikke så meget pjat..de værste er flergangskiggere-dem der har set filmen før...brrrrrrrr
#41 filmz-Mira 22 år siden
skobbo-du er godt nok lidet eftergivende for dine medmennesker *g*..forventer du total absolut stilhed når du sætter din fod i salen eler hvad? og hvis du svarer ja til det undrer det mig du går i bio så...
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#42 Skobbolop 22 år siden
der var 2 lige bag mig der både snakkede mens der var reklamer og mens filmen var i gang..
åha..og så de ting de sagde... jeg har mareridt om det..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#43 coolflash 22 år siden
Men der er desværre nogle gange langt fra teori til praksis. Man skal ligsom have noget gåpåmod for at rejse sig op midt i salen og råbe hold kæft =) Men man sidder altid der og ønsker at der tilfældigvis ville være nogen der gjorde det for én. Ik´?
#44 Skobbolop 22 år siden
jeg får sådan lyst til at klaske dem liiige i FACE!
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#45 Kalle Ferm 22 år siden
Den absolut værste gang, var da jeg så Matriz Reloaded for 2 gang. Der sad jeg ved siden af 2 13-årige knægte der kommenterede ALT højlydt. Selv under de vildeste actionscener snakkede de konstant. Da jeg pænt havde bedt dem om at være stille 4 gange uden noget som helst resultat, kogte jeg over og HVÆSEDE sagte (men meget ondt) at nu skulle de godt nok holde deres store kæft kæft lukket eller skride med det samme.
DEN virkede - og jeg havde det rigtigt godt med mig selv. :-D
Jakob
#46 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#47 filmz-Mira 22 år siden
#48 filmz-nemesis 22 år siden
Jeg husker det tydeligt fra folkeskolen;)
Men det virker.
#49 DarkLight 22 år siden
#50 filmz-Mira 22 år siden