#45: Jeg var inde og se 8 Mile, og der var også totalt belastende knægte inde og se den, som også skulle kaste håndtegn og kommentere det hele. Normalt havde jeg nok ignoreret det, men lige den dag blev det for meget, og jeg hvæsede også til dem at de skulle holde kæft eller skride. Det var faktisk helt rart, og man kunne nyde filmen i fred og ro.
Havde det været rockere med 2 meter over skuldrene og stumper af knogler i mundvigene, havde jeg nok holdt min mund :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Sjovt du skulle nævne det med rockere vassago. Jeg havde engang en tur fra Kbh. til Herning, og jeg havde selvfølgelig min bærbar og der skulle ses Terminator 2. I Høje Tåstrup kommer der så en rocker med tatoveringer i hovedet (og alle andre steder). Da han ser at jeg ser T2 (med høretelefoner på self.) spørger han om han ikke må se med.... Hvad kan man sige? Og for at gøre ondt værre kommentere han hver gang der kommer en motorcykel, gevær eller dame i billedet. Igen, det er sku svært at sige noget til sådan en mand.. :)
Den eneste gode ting ved den film var at jeg fik et indblik i hvordan man lettest stjæler en harley og hvor meget skade et oversavet jagt gevær kan gøre. :)
Jeg skulle sidde lige ved siden af nogle ordentlige rockertyper en dag i CinemaxX, jeg er glad for de ikke havde taget min plads "øh undskyld, men ehm.. *smæk*" ej spøg til side, men for at komme tilbage til det oprindelige emne har jeg også venner der er til de forskellige genrer. Nogle jeg kender elsker asiatiske film og splattere, andre elsker komedier, så det er tit det der afgør hvad vi ser den dag - da jeg som regel er ret åbensindet (synes jeg selv).
Jeg har været ude for at det er en 'forkert' film der er blevet sat på, som ikke passede selskabet, så måtte man lige hive noget andet frem.
Jeg bryder mig heller ikke om folk der snakker under filmen - det er fint at komme med kommentarer, og nogle film bliver helt klart også bedre af at man får lidt sjov i medfarten, men generelt kan jeg bedst lide at der ikke er noget snakken i krogene. Derimod glæder det mig helt vildt når folk er opstemte f.eks til en biografpremiere - det kan gøre en fed filmoplevelse endnu federe!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#56 - Enig der! Var til premiere på StarWars AOTK. Da Master Yoda trak snablen gik hele salen totalt amokka. DET var fandeme stooort, og gjorde rigtigt nok oplevelsen større...!! :D
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Ha ha. Da Yoda trak sin saber frem, kom jeg til at brøle af begejstring ud over hele salen. DET var en af de fedeste biografoplevelser jeg nogensinde har haft! (Og nok også dem jeg var afsted med... de grinede i hvert fald meget af mig).
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
hehe....scenen i episode one hvor der bliver sagt for første gang *this is R2D2* gik hele salen fuldstændig amok...det kan kun klart anbefales med sådan en stemning...
#51 filmz-vassago 22 år siden
Havde det været rockere med 2 meter over skuldrene og stumper af knogler i mundvigene, havde jeg nok holdt min mund :)
#52 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#53 filmz-Plimmer 22 år siden
Den eneste gode ting ved den film var at jeg fik et indblik i hvordan man lettest stjæler en harley og hvor meget skade et oversavet jagt gevær kan gøre. :)
#54 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#55 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#56 El vez 22 år siden
Jeg har været ude for at det er en 'forkert' film der er blevet sat på, som ikke passede selskabet, så måtte man lige hive noget andet frem.
Jeg bryder mig heller ikke om folk der snakker under filmen - det er fint at komme med kommentarer, og nogle film bliver helt klart også bedre af at man får lidt sjov i medfarten, men generelt kan jeg bedst lide at der ikke er noget snakken i krogene. Derimod glæder det mig helt vildt når folk er opstemte f.eks til en biografpremiere - det kan gøre en fed filmoplevelse endnu federe!
#57 coolflash 22 år siden
#58 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#59 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Ja da man så Yoda force-pull'e sit lyssværd frem, så vidste man der ville blive åbnet 50 dåser whoopass :D
#60 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "