Gravatar

#11 filmz-janhm 20 år siden

Se7en....

Jeg har kun set den een gang. En af de bedste film jeg har set, men også en jeg bestemt ikke har lyst til at se igen.

Den er for klam..

mvh

Jan
Gravatar

#12 JannikAnd 20 år siden

Nej da! "Fear and Loathing" er da ikke barsk! :)
Gravatar

#13 lagoni 20 år siden

Memento. Det er en fantastisk film, jeg har haft den på dvd længe, men har aldrig genset den, da jeg frygter at jeg ikke vil kunne li' den ved gensyn. Så jeg vil hellere lade den leve videre som legenden i min samling :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14 danschier.dk 20 år siden

Der gik mange år fra jeg så Schindler's List første gang, til jeg turde se den igen. Og jeg tror ikke jeg skal se den nu her i aften. Den er for barsk.
Gravatar

#15 filmz-buckaroo 20 år siden

Den sidste del af Audition kræver også en stærk mave.
"Hail to the King, baby."
Gravatar

#16 Scherlund 20 år siden

Tror at der kommer til at gå et par år inden jeg får set Grave of the Fireflies igen. Første og eneste gang jeg så den, gik jeg rundt i et par dage og kunne bare ikke få den ud af hovedet. Især scenen, hvor broderen indser hvad søsteren har lavet.
Gravatar

#17 filmz-buckaroo 20 år siden

Jeg kan huske fra min laserdisk tid at der på The Exorcist var en scene med som ekstra materiale kaldet "The spiderwalk" eller lign. Jeg måtte sove med alt lyset tændt efter at have set den :)
Den kom senere med i den nye udgave men var på ingen måde ligeså effektfuld og nasty...
"Hail to the King, baby."
Gravatar

#18 lasse78 20 år siden

Cannibal Holacaust (eller hvorn man staver det) Føj for en film, har ik lyst til at se den igen.

Og fortryder lidt jeg har set den, men hva... Selvfølgelig kunne man ikke lade vær med at se den.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#19 Benway 20 år siden

Ang Lees "The Ice storm". Det er en fremragende film om en families undergang, men jeg var så rystet da jeg så den, at jeg aldrig har haft lyst se den siden.

Men jeg bliver nok for fristet en dag alligevel. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#20 filmz-Koenig 20 år siden

Irreversible, Passion of The Christ, The Grudge, Open Waters
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com

Skriv ny kommentar: