"Reqium for a Dream" var en meget gribende og barsk film, men ikke en jeg har lyst til at sætte i dvd-afspilleren lige med det samme - hvis nogensinde.
På samme måde - og i højere grad - har jeg det med "Irreversible". Rystende god, men det er ikke sikkert den ryger i afspilleren igen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg synes der er mange film man ser i en ung alder og når man ser dem igen er det en stor skuffelse. Det behøver ikke kun at være dramatiske film. Jeg husker Willow som en skuffelse anden gang. Der er jo også de åbenlyse som F.eks. Crying Game , der ikke egner sig til anden gang. Af andre har jeg aldrig set Rear Window eller Mordets Melodi igen. Jeg husker jeg var rædselsslagen da de blev sendt i TV. Og ja, jeg ER gammel ;)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#1 chandler75 20 år siden
"Reqium for a Dream" var en meget gribende og barsk film, men ikke en jeg har lyst til at sætte i dvd-afspilleren lige med det samme - hvis nogensinde.
På samme måde - og i højere grad - har jeg det med "Irreversible". Rystende god, men det er ikke sikkert den ryger i afspilleren igen.
#2 JannikAnd 20 år siden
- Narkodramaet "Leaving Las Vegas".
#3 chandler75 20 år siden
#4 lyspunkt 20 år siden
Der er jo også de åbenlyse som F.eks. Crying Game , der ikke egner sig til anden gang.
Af andre har jeg aldrig set Rear Window eller Mordets Melodi igen. Jeg husker jeg var rædselsslagen da de blev sendt i TV.
Og ja, jeg ER gammel ;)
#5 maniac 20 år siden
#6 JannikAnd 20 år siden
My bad?
#7 chronaden 20 år siden
#8 dolphinfriendly 20 år siden
En anden film på det plan er "The Devils", som måske er den mest foruroligende film jeg har set indtil nu.
#9 Skum 20 år siden
Jeg vil også tilslutte mig Irreversible, den film er sgu nasty...
Requiem for a dream derimod er så extremt god at der er altid plads til et gensyn af den...
#10 El vez 20 år siden
Har endnu ikke faaet taget mig sammen til at se Requiem For A Dream.
Dark Water kan jeg til gengaeld se igen og igen ;)