Jeg er helt enig i Irréversible. Totalt fed film, men den eneste film jeg nogensinde har set hvor jeg har følt mig nødsaget til at kigge væk. Jeg kunne godt tænke mig at se den igen, men lader, af gode grunde, være. Den er simpelthen for syg.
Udover den, er der vel ikke så mange film som jeg holder mig fra at se mere end en gang.
Du har helt ret. "Bænken" kunne snildt have stået på min liste også. Per Flys film har - indtil videre - været stærke sager. Det er film, der skal nydes med store mellemrum.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
En af dem jeg nødig vil se igen, er Candyman. Den var så freaky efter den, blev jeg bange for hvad der vill ske, hvis man sagde Candyman 5 gange foran spejlet. Still are.
#31 davenport 20 år siden
Men det er sjældent at jeg ser:
Bad Liutenant - den er fanme klam
Henry - som er realistisk og vammel, især da Michael Rooker ikke var særlig kendt da jeg så den.
Bleeder er også en ret syg film, men på en måde også humoristisk. Der er bare nogle voldsomme indslag.
#32 pulse83 20 år siden
Udover den, er der vel ikke så mange film som jeg holder mig fra at se mere end en gang.
#33 chandler75 20 år siden
#34 Yoda 20 år siden
Du har helt ret. "Bænken" kunne snildt have stået på min liste også. Per Flys film har - indtil videre - været stærke sager. Det er film, der skal nydes med store mellemrum.
#35 JannikAnd 20 år siden
#36 pulse83 20 år siden
#37 Yoda 20 år siden
Peter Plys' film bør man også være varsom med - de kan mærke en for livet ;-)
#38 chronaden 20 år siden
#39 kill the bills 20 år siden
#40 lasse78 20 år siden
Har stadig kun set den forste time, og vil ALDRIG se mere af den. Puha, den ramte mig som et godstog.
Ubehageligt.