#21 - Den er slem på flere måder. Den er ret barbarisk og blodig, men det betyder ikke så meget for mig. Derimod er dens fremstilling af det civiliserede menneske virkelig barsk, og det er helt klart det, der får mig til at føle, at det er en af de hårdeste film jeg har set.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det blandet sammen er en god opkast "trigger" for mig.
Havde det dårligt et godt styk tid efter jeg havde set den og den hang bare ved. Jeg slukkede endda ca. 20 min inden filmen var færdig, da jeg simpelthen ikke magtede mere.
Den er meget realistisk lavet og dens blodige afdeling rigtig vellykket.
..... Pis, nu bliver jeg jo interreseret i at se den igen. ØV
(Man for at vide at man ikke må pille ved stød-hegnet, HVORFOR FANDEN GØR MAN DET SÅ ALLIGEVEL.) ??????
#23 - hvad handler den om (igen bare historie, ikke nogen detaljer tak)
ok.... for mig, hvis vi snakker barske film man ikke vil se igen, Natural Born Killers... skrev opgave om den i gymnasiet og skulle se den der.. og var kendt som MR VOLDSFILM... men den knækkede mig... blev nød til at stoppe den midt i og tage et par dages pause fra den..... den var bare.. hård synes jeg....
hvis vi snakker fantastiske film (altså storeslået værker) så er det Ringenes herre og Passion Of the Christ.. begge fordi det er filmoplevelser der er forbundet med følesler første gang man så dem, der abre ikke kommer anden gang.. (ok imdrømmer ahr set dem igen og det er derfor jeg skriver at det ikke er det samme anden gang... men det betyder ikke en anden gangs forestilling er dårlig overhovedet..
# 26 + 27 Hallo my freinds - also hanging out here today ;)
Har både købt, betalt og set "Requiem For a Dream" og "Irreversible" begge fantastiske men ikke dem som kommer først ind på nethinden og siger sig mig igen, sådan lige med det samme ... og jo "Kids" er en også rigtig ubehagelig men fremragende film.
Den film som jeg ikke ønsker at se igen er Wes Cravens - "Last House on The Left" ... puuuuha det er nok det værste jeg har set/oplevet.
Enig med yoda i 'Clockwork Orange', interessant film, men langtfra en man får lyst til at smide på til en hyggelig filmaften.
Derudover er der mange der har nævnt Requiem For a Dream, som er meget ubehagelig og følelsesmæssig stærk, men det er simpelthen så god en film, at jeg ved, at jeg vil se den igen en eller anden dag.
#21 Martindan 20 år siden
#22 dyg 20 år siden
#23 lasse78 20 år siden
Det blandet sammen er en god opkast "trigger" for mig.
Havde det dårligt et godt styk tid efter jeg havde set den og den hang bare ved. Jeg slukkede endda ca. 20 min inden filmen var færdig, da jeg simpelthen ikke magtede mere.
Den er meget realistisk lavet og dens blodige afdeling rigtig vellykket.
..... Pis, nu bliver jeg jo interreseret i at se den igen. ØV
(Man for at vide at man ikke må pille ved stød-hegnet, HVORFOR FANDEN GØR MAN DET SÅ ALLIGEVEL.) ??????
#24 Martindan 20 år siden
ok.... for mig, hvis vi snakker barske film man ikke vil se igen, Natural Born Killers... skrev opgave om den i gymnasiet og skulle se den der.. og var kendt som MR VOLDSFILM... men den knækkede mig... blev nød til at stoppe den midt i og tage et par dages pause fra den..... den var bare.. hård synes jeg....
hvis vi snakker fantastiske film (altså storeslået værker) så er det Ringenes herre og Passion Of the Christ.. begge fordi det er filmoplevelser der er forbundet med følesler første gang man så dem, der abre ikke kommer anden gang.. (ok imdrømmer ahr set dem igen og det er derfor jeg skriver at det ikke er det samme anden gang... men det betyder ikke en anden gangs forestilling er dårlig overhovedet..
#25 Michael Andersen 20 år siden
#26 Captain Vallo 20 år siden
En anden film jeg ikke kunne drømme om at se igen er... *shudder* Kids.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#27 evermind 20 år siden
Men to fantastiske film!
#28 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Har både købt, betalt og set "Requiem For a Dream" og "Irreversible" begge fantastiske men ikke dem som kommer først ind på nethinden og siger sig mig igen, sådan lige med det samme ... og jo "Kids" er en også rigtig ubehagelig men fremragende film.
Den film som jeg ikke ønsker at se igen er Wes Cravens - "Last House on The Left" ... puuuuha det er nok det værste jeg har set/oplevet.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#29 Yoda 20 år siden
- Der Untergang
- Arven
- Clockwork Orange
Alle fire film er mesterværker, men det er hårde sager, og der må gerne gå en rum tid imellem hvert gensyn.
#30 ks 20 år siden
Derudover er der mange der har nævnt Requiem For a Dream, som er meget ubehagelig og følelsesmæssig stærk, men det er simpelthen så god en film, at jeg ved, at jeg vil se den igen en eller anden dag.