Gravatar

#31 BN 10 år siden

Idag er sådan lidt ....

bare en mikroskopisk lillebitte smule
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#32 Ispep 10 år siden

Det var da ærgerligt, Johan :(
Gravatar

#33 Giraffen 10 år siden

Johans anmeldelser var det der vækkede min interesse for filmz, helt tilbage fra dengang jeg gik under det åndssvage brugernavn "mr. cool", der sidenhen blev til "Bobby Singer" og så "Castiel". Johans anmeldelser fangede min interesse og forummet gjorde det sidste stykke arbejde for at overbevise mig om at filmz.dk var "min" filmside. Ja faktisk var filmz den eneste side jeg virkelig besøgte regelmæssigt, som i flere gange dagligt, i en lang årrække. Filmz var stedet hvor jeg ikke bare den nørdede knægt i klassen der vidste vildt meget om film, nej filmz var mit "hjem" på nettet, hvor jeg pludselig så at der var andre som mig, som havde en ligeså stor passion for film. Der gik heller ikke lang tid før jeg fik øjnene op for Benways anmeldelser og så var der ingen vej tilbage.

Tak for alle anmeldelserne Johan, det har været en sand fornøjelse at læse dem, også dem jeg var dybt uenige i, men du har den sjældne kvalitet ved en anmelder, som gør dig i stand til at lade din passion og kærlighed til mediet skinne igennem uden at det går ud over dit professionelle arbejde. Der er meget få anmeldere der skriver så godt, og der er i hvert fald ingen danske anmeldere der skriver så godt som Johan Albrechtsen.

Det er i sandhed et stort tab for filmz, men jeg ønsker dig alt held og lykke for fremtiden.
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 10 år siden

God tur videre i livet, chef! Sig lige til, når du har fundet en ny plads på internettet, så vi kan diskutere Sænke Slagskibe yderligere!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 Raunen 10 år siden

Filmz har længe været en synkende skude, og det har ofte undret mig, at folkene bag ikke spottede det isbjerg, der tonede frem i horisonten. Jeg har fulgt Filmz siden 2007, og jeg har i perioder - indtil jeg slettede min gamle bruger - været yderst aktiv i forummet. Med Johans exit er det gamle Filmz endegyldigt blevet demonteret. Desværre! Jeg forstår godt hans anker hvad angår den redaktionelle linje, da substansen langt hen ad vejen er blevet nedprioriteret. Jeg ønsker ham alt godt på hans videre færd og håber, at han fortsætter med at formidle film andre steder.
Gravatar

#36 Kyllingebenet 10 år siden

Jeg hørte nogle mænd snakke på gaden, da de gik og tændte gadelygterne.. de sagde at Filmz var død! Jeg begav mig derefter ind i denne tråd, og så at de havde ret. :/
Mental striptease..
Gravatar

#37 elwood 10 år siden

Filmz har længe været en synkende skude, og det har ofte undret mig, at folkene bag ikke spottede det isbjerg, der tonede frem i horisonten.

Her menes der vel self. de nye/nuværende ejer, fordi folkene bag Filmz er stadigvæk dem som havde den gode id'e og førte den ud i livet, de nuværende ejer, fordi der skete et ejerskift på et tidspunkt, sådan som jeg forstår det, det er dem, som har kørt filmz i sænk, som vi kendte det før i tiden, med deres ændringer.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 Raunen 10 år siden

elwood (37) skrev:
Her menes der vel self. de nye/nuværende ejer

Jeg skal ikke kunne sige, hvem der står bag ændringerne. Det ved jeg ikke noget om. Jeg kan blot konstatere, at der er sket nogle radikale omprioriteringer i strukturen hos Filmz. Jeg er ikke nok inde i sagerne til at vide, hvem der nu sidder på "magten", trækker i trådene og sætter dagsordnen.

Det "gamle" Filmz, som jeg i øvrigt har fulgt siden 2004, og ikke som jeg fejlagtigt anførte 2007, har både hvad angår nyheder og anmeldelser fået en slagside, en kvalitetsmæssig deroute, som er begrædelig. Det gamle "cast" er savnet.
Gravatar

#39 elwood 10 år siden

Raunen (38) skrev:
Det gamle "cast" er savnet.

That I can agree on :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 BN 10 år siden

Raunen (38) skrev:
Jeg er ikke nok inde i sagerne til at vide, hvem der nu sidder på "magten"

Svaret er indlysende: De forkerte. :-/

For ellers ville Johan være her endnu.

Om "de forkerte" så vil udvikle sig til - på deres egen måde - at blive "de rigtige", kan kun tiden vise. Nu vil jeg først og fremmest gerne se, hvad de har tænkt sig at gøre med Filmz TV, som vel skal have en ny vært.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)

Skriv ny kommentar: