Gravatar

#41 elwood 10 år siden

Filmz Tv, tror jeg nu ikke fortsætter, det "døde" med Johans exit ikke mindst fordi han var den som redigerede det, og så skulle de både finde ny vært og video editor/klipper, og det tror jeg bare ikke rigtig vil ske, og jeg har det egentlig hel fint med det.

Jeg ser det som Johans værk, samt de kreative kræfter som stod bag det med Special Fx.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 BN 10 år siden

#41:

Hmm ... det er i så fald noget lort ...
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#43 McPeter 10 år siden

Tak for de mange gode anmeldelser og bidrag Johan. Du vil blive savnet her på siden. Alt held og lykke fremover!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#44 Rust Cohle 10 år siden

I think the honorable thing for our species to do is to deny our programming. Stop reproducing. Walk hand in hand into extinction.

Men nu er jeg også overmandet af negativitet og tanker om varme romerske bade for tiden.
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#45 Åkepool 10 år siden

Det kan du fandeme ikke være bekendt :(

Men respekterer dit valg.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#46 Åkepool 10 år siden

HonoDelLoce (24) skrev:
Dette gør det kun endnu mere ærgerligt på dine vegne, at du ikke fik tjansen ved TV2 for kort tid siden

Hvilken tjans snakker vi om her? Er det den som sidekick til hende fra God morgen Danmark, hvor de fornylig har skiftet ham den irriterende Casper Christensen ud, med ham den kedelige Adam, tror jeg nok han hedder?

Der har jeg tit siddet og tænkt, at det kunne Johan sgu gøre 40 gange bedre end de hoveder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#47 Ispep 10 år siden

Han er godt nok røv syg ham den nye gut.
Gravatar

#48 Kisbye 10 år siden

Ja.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#49 dslacker 10 år siden

Snøft - Nå, men I giver lige et praj, når der kommer en ordentlig dansk film-side igen ?
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#50 Kisbye 10 år siden

Har du tænkt dig at slette din bruger og ikke kigge dig tilbage, eller kan man måske risikere at støde på dig på forummet som almindelig bruger?
I såfald må du have det godt og tak for denne gang.

Jeg syntes heller ikke om den retning som Filmz har taget. Finder for det meste nyhederne dødkedelige, men jeg har selvfølgelig også en filmsmag anderledes end de fleste.
Derudover, så er overskrifterne ofte så latterlige, at jeg ikke ved om jeg skal grine eller græde.
Forummet virker også til at være ved at dø ud. Det er blevet meget svært at holde gang i vores forskellige quiz-er.
Men som dslacker er lidt inde på, så mangler der et dansk alternativ.
Hvis det findes, så vil jeg gerne vide hvad det er.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: