Da jeg så overskriften troede jeg først det var BN der sagde farvel
Det var det så ikke ... men nu har jeg da fået mindst én grund til det!
Jeg savner i forvejen Benway og dennes artikler og anmeldelser. Og jeg kommer virkelig også til at savne Johan, som for mig har været lig med Filmz TV og, og som med sine yderst velskrevne anmeldelser og sin sublime saglige, men jordnære, afslappede og humørfyldte interview-form, sin dybt inspirerende kærlighed til filmmediet og sin generelt meget smittende entusiasme og begejstring har glædet en masse Filmz-brugere, især undertegnede.
Selvom jeg har ikke tænkt mig at kvitte Filmz, må jeg indrømme, at Johans afgang gør Filmz mindre "personlig" for mig, forstået på den måde, at han både billedligt og bogstaveligt talt har været en vigtig del af Filmz' ansigt. Og jeg kan slet ikke forestille mig Filmz TV uden ham! Øv, øv og 1.000 gange øv! :-( :-(
Tusind tak for alt dit gode arbejde, Johan! :-) Jeg ønsker dig alt godt fremover. Og jeg håber, at vi i fremtiden kommer til at se dig ind i et andet offentligt medie, og naturligvis i film-sammenhæng.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Der skal også lyde et stort, trist og virkelig virkelig dybfølt "øv" herfra.
Jeg vil ikke sige, at jeg vil savne din trang til anti-jinx i fodboldtråden, men alt andet fra din hånd (og andre kropsdele - FilmzTV) vil jeg s'gu savne.
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en uddybning af årsagen, men respekterer også fuldt ud, at det ikke er noget, der lige skal pensles ud her. Har selv prøvet at forlade en arbejdsplads af nogle af de samme grunde, som det lyder til, du har for denne beslutning, så jeg støtter 100% dit valg.
Dette gør det kun endnu mere ærgerligt på dine vegne, at du ikke fik tjansen ved TV2 for kort tid siden. Er sikker på, at du også i fremtiden vil fylde i det danske film-medie-billede.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Lige nu er det mest (d.v.s ikke udelukkende) tilstedeværelsen af bestemte brugere (der bidrager med interessante indlæg og meninger), der gør, at jeg finder Filmz uundværlig. Dette plus det, at man jo altid har følt sig hjemme her (modsat andre film-sider), og at jeg holder meget af Filmz' design og opbygning.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Av, det var ærgerligt at høre :( 1000 tak for gode råd og vejledning igennem årene og SELVFØLGELIG for at have ageret vært for min introduktion til Star Trek! Vi skrives ved (rock on!!)
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Lige nu er det mest (d.v.s ikke udelukkende) tilstedeværelsen af bestemte brugere (der bidrager med interessante indlæg og meninger), der gør, at jeg finder Filmz uundværlig.
Jeg vil bare TUSIND tak for al den tid du har været på Filmz! Jeg har (cirka) altid været enige i dine fremragende anmeldelser, nydt dine Fimz TV-udsendelser fra afsnit 1 til 248 og læst dine rigtig gode artikler og nyheder! Et stort tab er det, ja, at miste dig, men jeg viser stor respekt for dit valg! Held og lykke i fremtiden! :)
Håber dog du stadig kommer til Filmz-arrangementer ;)
Lige nu er det mest (d.v.s ikke udelukkende) tilstedeværelsen af bestemte brugere (der bidrager med interessante indlæg og meninger), der gør, at jeg finder Filmz uundværlig. Dette plus det, at man jo altid har følt sig hjemme her (modsat andre film-sider), og at jeg holder meget af Filmz' design og opbygning.
Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skulle kunne undvære filmz. Der har været op- og nedture i kvaliteten af både nyheder og forum-indlæg (i ved godt, hvad jeg mener), men jeg tjekker jo stadig herinde flere gange dagligt. Selv som en af dem, der ikke skriver ret meget (mere), men mest er med på en lurer, så er det en underlig tanke at forestille sig ikke længere at være en del af det herinde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#22 Space Monster 10 år siden
Mon du er en prioritet, Doom? :-)
― George R.R. Martin
#23 BN 10 år siden
Det var det så ikke ... men nu har jeg da fået mindst én grund til det!
Jeg savner i forvejen Benway og dennes artikler og anmeldelser. Og jeg kommer virkelig også til at savne Johan, som for mig har været lig med Filmz TV og, og som med sine yderst velskrevne anmeldelser og sin sublime saglige, men jordnære, afslappede og humørfyldte interview-form, sin dybt inspirerende kærlighed til filmmediet og sin generelt meget smittende entusiasme og begejstring har glædet en masse Filmz-brugere, især undertegnede.
Selvom jeg har ikke tænkt mig at kvitte Filmz, må jeg indrømme, at Johans afgang gør Filmz mindre "personlig" for mig, forstået på den måde, at han både billedligt og bogstaveligt talt har været en vigtig del af Filmz' ansigt. Og jeg kan slet ikke forestille mig Filmz TV uden ham! Øv, øv og 1.000 gange øv! :-( :-(
Tusind tak for alt dit gode arbejde, Johan! :-) Jeg ønsker dig alt godt fremover. Og jeg håber, at vi i fremtiden kommer til at se dig ind i et andet offentligt medie, og naturligvis i film-sammenhæng.
#24 HonoDelLoce 10 år siden
Jeg vil ikke sige, at jeg vil savne din trang til anti-jinx i fodboldtråden, men alt andet fra din hånd (og andre kropsdele - FilmzTV) vil jeg s'gu savne.
Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en uddybning af årsagen, men respekterer også fuldt ud, at det ikke er noget, der lige skal pensles ud her. Har selv prøvet at forlade en arbejdsplads af nogle af de samme grunde, som det lyder til, du har for denne beslutning, så jeg støtter 100% dit valg.
Dette gør det kun endnu mere ærgerligt på dine vegne, at du ikke fik tjansen ved TV2 for kort tid siden. Er sikker på, at du også i fremtiden vil fylde i det danske film-medie-billede.
#25 BN 10 år siden
#26 Herrguth 10 år siden
Jeg vil ønske dig held og lykke med alt fremover, og jeg håber, at man kommer til at se/høre mere fra dig.
Kan du løfte sløret for, hvad du skal til at beskæftige dig med nu?
#27 Tarantrier 10 år siden
#28 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Tak for roserne! :-)
#29 Ericmase 10 år siden
Håber dog du stadig kommer til Filmz-arrangementer ;)
#30 HonoDelLoce 10 år siden
Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skulle kunne undvære filmz. Der har været op- og nedture i kvaliteten af både nyheder og forum-indlæg (i ved godt, hvad jeg mener), men jeg tjekker jo stadig herinde flere gange dagligt.
Selv som en af dem, der ikke skriver ret meget (mere), men mest er med på en lurer, så er det en underlig tanke at forestille sig ikke længere at være en del af det herinde..