Man bør også huske Hitchcocks "Rope", der var et forsøg på at lave hele filmen i et setup. Der er så skjulte klip hvert 20 minut ca. når de skulle skifte filmrulle :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hard Boiled en action sekvens på hospitalet som starter på en etage, hvor man skyder og smadrer vildt omkring, går ind i en elevator kører op på en anden etage, står ud og går rundt og skyder videre. Alt i et take.
Johnny To filmen "Breaking News", hvor man i startscenen følger begivenhederne på en Hong Kong sidegade. Betjente og kriminelle som går ud og ind af biler, op ad trapper, kameraet ud af vinduet og ned på gaden. Skyderi begynder, biler kører og bliver smadret, granater, bazooka. Alt er i et take.
Oldboy kampen.
Diskussion i The Player om en lang scene, som i sig selv er en lang scene.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der er også Uma Thurman der vandre rundt i the House of Leaves i Kill Bill. Endda med nogle rimeligt vanskelige kameraføringer. Ifølge IMDb besvimede kameramanden også da optagelsen var færdig.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#21 El vez 19 år siden
#22 gi-jones 19 år siden
#23 19 år siden
#24 filmz-Bruce 19 år siden
Hard Boiled en action sekvens på hospitalet som starter på en etage, hvor man skyder og smadrer vildt omkring, går ind i en elevator kører op på en anden etage, står ud og går rundt og skyder videre. Alt i et take.
Johnny To filmen "Breaking News", hvor man i startscenen følger begivenhederne på en Hong Kong sidegade. Betjente og kriminelle som går ud og ind af biler, op ad trapper, kameraet ud af vinduet og ned på gaden. Skyderi begynder, biler kører og bliver smadret, granater, bazooka. Alt er i et take.
Oldboy kampen.
Diskussion i The Player om en lang scene, som i sig selv er en lang scene.
#25 Benway 19 år siden
Det er vist endda "Touch of Evil" de diskuterer så vidt jeg husker? Det er lang tid siden jeg har set "The Player". Jeg burde snart få erhvervet den.
#26 filt 19 år siden
#27 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#28 filmz-michaell 19 år siden
#29 filmz-Bruce 19 år siden
Nå nej! :)
#30 filmz-thomas _h 19 år siden
OG LYDEN! *WHOAAAANNNGGGOOOAAAANNNNGGGGWHAAAOONG*. Den glemmer jeg aldrig igen.