Gravatar

#21 lagoni 16 år siden

Crank! Troede det ville være lidt i stil med en dårlig Seagal-film, men den satte en helt ny standard for hyperactionfilm og så er Statham som født til den rolle.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 MOVIE1000 16 år siden

Wanted
Superbad
Crank
Engle og dæmoner
the bride of Frankenstein
The good the bad on the ugly
Tropic thunder
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 elwood 16 år siden

Der Untergang

Ja positivt er måske lidt forkert ord.

Men Tysk er mit hadesprog nr. 1 klarede mig med nød og næppe i skolen, og da så den her film kom frem, og alle snakkede om hvor god den var, var min ven og jeg heldigvis enige om at tage ind og se den sammen.

Det satme længe siden jeg er blevet så berørt af en film, husker stadigvæk hvordan, end credits og udvandring fra salen forløb i fuldstændig tavshed.

Og så var det en film på tysk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 evermind 16 år siden

Jeg må faktisk tilslutte mig dér! Selv om det ikke betyder en klassiker, er Postal den mest (og måske eneste) velfungerende og frivilligt underholdende Uwe Boll-film, jeg til dato har set. :)

Jeg kan ikke lige komme på flere nu, men vender sikkert frygteligt tilbage senere. Jo, forresten, da min musiklærer tvangsindlagde os til at se Amadeus i gymnasiet, var min indledende forventning også booooring!, men jeg skal love for, at filmen faktisk fra starten fangede min interesse og opslugte mig fuldstændig. I dag står den stadig som en absolut klassiker for mig, og jeg overvejer seriøst en opgradering til BD, hvilket altså langt fra er tilfældet med alle mine film.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 MOVIE1000 16 år siden

jeg var ude på vorbasse markedet i torsdags og der fandt jeg dvd Perforama anede ikke hvad det var har kun set klip fra den på tv. det er en slags tv serie på 6 afsnit med Anders Matthesen i hovedrollerne han spiller forskellige typer personer i hver afsnit som har et problem med enten det ene eller det andet og for det meste så ender afsnittene med Deja Vu. men jeg blev virkelig overrasket også den måde han spiller personerne på. den ene er egoistisk den anden har problemer med børn og den tredje vil se forandringer. en lille serie der er klart værd at se.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 Nicki52 16 år siden

Watchmen
Transformers
Hjemsøgt
Scindlers list
Apocalypto
Jeppe paa bjerget (så den i skolen, troede det var noget lort, men den er lidt sjov,
især scenerne mellem Buster Larsen og Arthur Jensen
)
Antichrist

Kan ikke komme i tanke om flere lige nu.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#27 Norrah 16 år siden

Zoolander... havde ingen forventninger.. Kendte overhovedet ikke til den, og jeg så den ved et uheld!

Derudover er Singing in the Rain nok min største overraskelse..
Var ikke særlig gammel, og ville sgu da ikke se sådan noget gammelt lort...
Men fuck hvor var den bare go' :D
Gravatar

#28 mr gaijin 16 år siden

Speed Racer.

Jeg forventede virkelig en cheesy film fra ende til anden, og det fik jeg også. Men jeg fik også et visuelt bombardement af format. Historien er hamrende ligegyldig. Skuespillet ligeså. Til gengæld så er mængden af visuelle tricks og strukturer brødrene Wachowski får fyret af helt abnorm. Og de får en samlet visuel helhed ud af det. Det er tomme ligegyldigheder fortalt i et superkomplekst sprog. Fascinerende popkunst. Men tilsyneladende kun for dem med rigtig dårlig smag og dem med rigtig god smag.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#29 Slettet Bruger [243712362] 16 år siden

# 15: Jeg så faktisk lige Memento for første og bestemt ikke sidste gang i går efter at have haft den til at ligge længe på hylden med film, som jeg har hørt gode argumenter for, at man bare skal have set, og den var også en positiv overraskelse for mig.

# 28: Speed Racer er jeg også blevet superglad for - jeg går helt i barndom, når jeg ser filmen, og så bliver den tilgivet for alle fejl.

Og så er jeg klar til at blive disset, men jeg har en meget stor svaghed for Bridge To Terabithia, som jeg ellers ikke så i meget lang tid pga. diverse negative anmeldelser, og jeg har udsat en meget stor del af mine venner og familie for filmen uden at få nogle negative reaktioner...
Gravatar

#30 Skeloboy 16 år siden

300 - troede det ville være hjernedød underholdning...det var det også, men på en fantastisk fed måde. Det samme kan siges om Rambo IV

Et Hul I Mit Hjerte - ved ikke helt, hvad jeg havde forventet, men den er jo bare vild og ekstrem, og udfordrende

I Am A Fugitive From A Chain Gang og The Life Of Emile Zola - for begge gælder det, at de ikke bliver nævnt som klassikere i dag, derfor havde jeg forventet nogle dårlige 30'er film, men begge to er relevante, superskuespil og generelt bare fede

The Joyluck Club - havde bare hørt det skulle være en ultimativ pigefilm, men den gik direkte i hjertet

Roman Holiday- romantisk komedie har bare en dårlig klang, men Hepburn er altid fantastisk.

Reservation Road - efter anmeldelserne her havde jeg ikke store forventninger, men jeg kan dæleme ikke genkende den som en 3/6...nærmere 5/6

Bridge To Terabithia - en af mine favoritfilm. En klar 6/6 i min bog, og den film, der suverænt har overrasket mig mest. Har ligesom #29 tvunget folk til at se den, og de kunne ogås lide den

Skriv ny kommentar: