Jeg har heller ikke tænkt mig at drikke mig stangstiv, men som wimmie er inde på, bare lidt hyggedrikkeri :)
Og det er helt fjong med Pizza. Og det er så lang tid siden at jeg har fået kiksekage, at jeg ikke kan huske om det var godt(men det er garanteret LANGT bedre end Cheesecake!).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Kiksekage hel ok, så længe det ikke er cheesecake... argg! hvad har jeg gjort jeg skal køre med "ambasadøren" for CheeseCakes i DK det går da aldrig godt.
Kan være jeg laver noget bagværk, også hvis jeg får tiden til det, men det er kun måske.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#161 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#162 wimmie 13 år siden
Så håber jeg du har nogen til at hente og bringe dig hertil ;)
Hvor kommer du egl. fra?
Jeg tror ikke programmet er fastlagt, men hvis der er nogen der får lyst til at tage film med (crappy or not) så er det fint.
#163 wimmie 13 år siden
Jeg tænker at det bliver ligesom filmaftenen hos Misuma eller Z-dage hos Ruben; folk hyggedrikker (dem der drikker) i løbet af aftenen :)
- tror faktisk aldrig at folk er blevet decideret fulde til en Z-dag...måske fordi man sidder der så mange timer og æder så meget guf og pizza ;)
#164 wimmie 13 år siden
Og er der nogen der kan lide Kiksekage? (den ultimative 80'er kage)
#165 Kruse 13 år siden
Og det er helt fjong med Pizza. Og det er så lang tid siden at jeg har fået kiksekage, at jeg ikke kan huske om det var godt(men det er garanteret LANGT bedre end Cheesecake!).
#166 Nicki52 13 år siden
Min mor kan godt kører mig. Men kører der ikke stadig natbusser fra og til Assens. Hvis mor ikke gider at kører mig hjem, tager jeg bus eller taxa.
Yes, er klar på pizza og din barndomskage, Har ikke prøvet den, men den lyder lækker.
#167 elwood 13 år siden
Kan være jeg laver noget bagværk, også hvis jeg får tiden til det, men det er kun måske.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#168 dyg 13 år siden
#169 gi-jones 13 år siden
#170 Nicki52 13 år siden
Gjorde det ondt?