Og det er så lang tid siden at jeg har fået kiksekage, at jeg ikke kan huske om det var godt(men det er garanteret LANGT bedre end Cheesecake!).
Hehe, ja jeg valgte vist den forkerte dag at lave Cheesecake - der var dog vist 3 eller 4 der kunne lide det... ;)
Nicki52 (166) skrev:
Min mor kan godt kører mig. Men kører der ikke stadig natbusser fra og til Assens. Hvis mor ikke gider at kører mig hjem, tager jeg bus eller taxa.
Er det fra Odense eller hvordan? For ja, der kører natbusser mellem Assens og Odense (ved ikke lige hvor sent og på hvilke dage men har da set den). Ellers er der stadig en sofa ledig hvis det går helt galt ;)
Gid jeg kunne nå det - og havde mine springforme! Det havde jeg da næsten glemt; de ligger hos mine forældre :-O Er det virkelig 3 mdr. siden jeg sidst har lavet cheesecakes? :/
Anyway, kiksekage tager ca. 30 minutter at smække sammen og Fakta havde vaniljekiks til 5 kr :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er det fra Odense eller hvordan? For ja, der kører natbusser mellem Assens og Odense (ved ikke lige hvor sent og på hvilke dage men har da set den). Ellers er der stadig en sofa ledig hvis det går helt galt ;)
Okay, den kører godt nok. Kan jeg spørge dig at gå hen til den nærmeste busstopsted og se hvornår den kører.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Okay, den kører godt nok. Kan jeg spørge dig at gå hen til den nærmeste busstopsted og se hvornår den kører.
Jeg kan godt prøve at tjekke, men på www.rejseplan.dk siger den at det tager 2 timer og 40 minutter med natbussen fra Turup til Odense :-O Normalt tager det ca. 50 min.
Jeg har fået ondt i halsen så jeg drikker te resten af dagen og har lukket mig inde på et indelukket værelse. Klamt! Jeg regner stærkt med at komme i morgen alligevel. Dropper rom & cola da det nu gør ondt at drikke cola, så tager bare øl med.
Jeg har fået ondt i halsen så jeg drikker te resten af dagen og har lukket mig inde på et indelukket værelse. Klamt! Jeg regner stærkt med at komme i morgen alligevel. Dropper rom & cola da det nu gør ondt at drikke cola, så tager bare øl med.
Ikke smitte :/ Min forkølelse er næsten væk nu...
Har kun ondt i halsen, og vil gøre alt for at få det væk til i morgen. Det ser ud som jeg skal med bus derud. Men min mor henter mig. Hvor skal man stå af?
Har nogle Snickers og Mars barer jeg kan tage med. Hvis jeg vel at mærke kan have dem. Så tager nok dem, og muligvis nogle chips. Så er der lidt til dem der skulle have lyst til sådan noget :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Århus-bus-folk - Gør vi et pitstop på vejen? Jeg har ikke så gevaldigt meget snask, som jeg kan tage med, og jeg når nok ikke ud efter noget inden vi tager afsted.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#171 wimmie 13 år siden
Hehe, ja jeg valgte vist den forkerte dag at lave Cheesecake - der var dog vist 3 eller 4 der kunne lide det... ;)
Synd du ikke var med hos Misuma - der havde jeg lavet 2 store flotte cheesecakes...der ikke helt blev værdsat i den grad de havde fortjent ;)
#172 dyg 13 år siden
#173 wimmie 13 år siden
Gid jeg kunne nå det - og havde mine springforme! Det havde jeg da næsten glemt; de ligger hos mine forældre :-O
Er det virkelig 3 mdr. siden jeg sidst har lavet cheesecakes? :/
Anyway, kiksekage tager ca. 30 minutter at smække sammen og Fakta havde vaniljekiks til 5 kr :p
#174 Nicki52 13 år siden
#175 wimmie 13 år siden
Jeg kan godt prøve at tjekke, men på www.rejseplan.dk siger den at det tager 2 timer og 40 minutter med natbussen fra Turup til Odense :-O
Normalt tager det ca. 50 min.
#176 Nicki52 13 år siden
#177 wimmie 13 år siden
Ikke smitte :/
Min forkølelse er næsten væk nu...
#178 Nicki52 13 år siden
Har kun ondt i halsen, og vil gøre alt for at få det væk til i morgen. Det ser ud som jeg skal med bus derud. Men min mor henter mig. Hvor skal man stå af?
#179 Collateral 13 år siden
#180 dyg 13 år siden