Gravatar

#181 elwood 13 år siden

Det kan vi nok godt finde ud af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#182 wimmie 13 år siden

Nicki52 (178) skrev:
Det ser ud som jeg skal med bus derud. Men min mor henter mig. Hvor skal man stå af?

Der er et busstoppested midt i Turup "by" - der tror jeg at bussen holder; ellers må du lige spørge buschaufføren hvor i Turup han stopper. Hvis han tager imod requests, så sig at du gerne vil af på hjørnet af Turupvej og Blangstrupvej - det er lige præcis over for vores hus.

Vores hus er et stort rødt hus med stor indkørsel og forhave.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#183 Kruse 13 år siden

Hmmm, jeg kunne muligvis godt bruge et lift alligevel. Enten fra Odense station eller en anden station på vejen til Odense. Men jeg finder lige ud af det i morgen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#184 wimmie 13 år siden

Kruse (183) skrev:
Hmmm, jeg kunne muligvis godt bruge et lift alligevel. Enten fra Odense station eller en anden station på vejen til Odense. Men jeg finder lige ud af det i morgen.

Jeg tror ikke der er nogen i bil fra Fyn-siden og slet ingen fra Sjælland...
Gravatar

#185 Nicki52 13 år siden

wimmie, hvis Turup er efter Faaborg, er jeg nød til at tage den bus der kører fra banegården 13:25, for den 14:25 stopper ikke efter Faaborg.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#186 wimmie 13 år siden

Tror ikke du skal til Faaborg for at komme fra Odense til Assens (Turup) - det lyder som en stor omvej. Tror du skal kigge efter en bus der går over Vissenbjerg, Aarup eller Glamsbjerg. Der er ingen grund til at køre helt ned sydpå.

Prøv at spørge Neranders hvilken bus han har fundet.
Gravatar

#187 Kruse 13 år siden

wimmie (184) skrev:
Jeg tror ikke der er nogen i bil fra Fyn-siden og slet ingen fra Sjælland...

Huh? Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men det er nok bare mig der er langsom. Det jeg mente var at jeg stod af ved en af stationerne på vej mod Odense(eller muligvis i Odense) fra Esbjerg, og så godt kunne bruge et lift derfra hvis der var nogen der havde plads, og kunne smutte ind fordi en togstation.

Men det er slet ikke sikkert at jeg får brug for det. Det finder jeg ud af i morgen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#188 wimmie 13 år siden

Nicki52> Eller gå ind på www.rejseplan.dk

Tast hvor du vil med fra (jeg har bare tastet Odense st.) og hvor du vil hen (Turupvej, Turup) - herefter foreslår den Turupvej 22 - dette er fint.

Så vil du få din rute.

Her
Gravatar

#189 Nicki52 13 år siden

wimmie (186) skrev:
Tror ikke du skal til Faaborg for at komme fra Odense til Assens (Turup) - det lyder som en stor omvej. Tror du skal kigge efter en bus der går over Vissenbjerg, Aarup eller Glamsbjerg. Der er ingen grund til at køre helt ned sydpå.

Prøv at spørge Neranders hvilken bus han har fundet.

Der står på fynbus at jeg kommer gennem Faaborg rutebilstation. Men jeg spørger ham lige.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#190 wimmie 13 år siden

Kruse (187) skrev:
Huh? Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men det er nok bare mig der er langsom. Det jeg mente var at jeg stod af ved en af stationerne på vej mod Odense(eller muligvis i Odense) fra Esbjerg, og så godt kunne bruge et lift derfra hvis der var nogen der havde plads, og kunne smutte ind fordi en togstation.

Men det er slet ikke sikkert at jeg får brug for det. Det finder jeg ud af i morgen.

Det jeg mener er at der ikke er nogen der kommer længere østpå end Middelfart/Nr. Aaby - så hvis du kommer helt til Odense kommer du til at tage en bus.
Jeg bor jo stik sydpå fra Middelfart ;)

Så kan du jo stadig lige så godt stå af i Kolding eller Fredericia alligevel og køre med Helmer.

Skriv ny kommentar: