#190: Det var også bare en formalitet at jeg skrev Odense, da det må betegnes for mit absolut sidste stop. Om jeg skal stå af i Kolding, Fredericia, Middelfart osv. gør ikke mig noget. Men det er som sagt ikke sikkert at jeg skal bruge det lift. Jeg vil prøve at give besked i god tid i morgen.
EDIT: I øvrigt hvis jeg skal med bus hen til dig, hvilken station vil det så være nemmest af stå af på og hvilken bus skal jeg tage? Kører der en bus den vej fra Middelfart? Den nemmeste og hurtigste metode helst :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#192: Så du min "EDIT" i #191? Bare for en sikkerhedsskyld, hvis jeg ikke kan blive kørt eller få lift af nogen.
Hmmm.... Ifølge www.rejseplan.dk så kører alle busser fra Middelfart mod Assens over Aarup - det virker godt nok som noget af en omvej :/ Så vil jeg nærmere råde dig til at køre videre med toget og stå af i Aarup, og så kan vi hente dig der. Det er kun 15 km herfra. Men mon ikke du kan få et lift fra Jyllandsiden?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så vil jeg nærmere råde dig til at køre videre med toget og stå af i Aarup, og så kan vi hente dig der. Det er kun 15 km herfra. Men mon ikke du kan få et lift fra Jyllandsiden?
Jo, det går nok. Det var også bare for en sikkerhedsskyld, hvis alt andet kikser at jeg så har en idé om hvad jeg skal :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det var godt - skulle lige til at skælde ud hvis du havde tænkt dig at lave en "Bony" - og nej, jeg mener ikke at drikke sig helt under bordet 2 timer efter ankomst :p
Haha, not so nice.. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#191 Kruse 13 år siden
EDIT: I øvrigt hvis jeg skal med bus hen til dig, hvilken station vil det så være nemmest af stå af på og hvilken bus skal jeg tage? Kører der en bus den vej fra Middelfart? Den nemmeste og hurtigste metode helst :)
#192 wimmie 13 år siden
Ok, jeg synes bare det ville være synd for dig hvis du pludselig stod i Vissenbjerg eller Odense ;)
Ruten
#193 Nicki52 13 år siden
Okay, tager den 13:40, men ved ikke hvad tid jeg så er der. Nok en times tid efter.
#194 wimmie 13 år siden
Yes yes, det passer nok meget godt.
Hvis nogen skulle få brug for at få fat i mig er nummeret 31 13 21 02
#195 Nicki52 13 år siden
PS. Jeg skulle rigtig have set Citizen Kane i aften, men så fik jeg ondt i halsen og så bliver man jo trættere end normalt. PIS!!!
Godnatter! :D
#196 Kruse 13 år siden
#197 wimmie 13 år siden
Hmmm.... Ifølge www.rejseplan.dk så kører alle busser fra Middelfart mod Assens over Aarup - det virker godt nok som noget af en omvej :/
Så vil jeg nærmere råde dig til at køre videre med toget og stå af i Aarup, og så kan vi hente dig der. Det er kun 15 km herfra.
Men mon ikke du kan få et lift fra Jyllandsiden?
#198 Kruse 13 år siden
Jo, det går nok. Det var også bare for en sikkerhedsskyld, hvis alt andet kikser at jeg så har en idé om hvad jeg skal :)
#199 Bony 13 år siden
Haha, not so nice.. ;-)
#200 Collateral 13 år siden
Kan ikke huske om jeg smagte begge, men godt var det jeg smagte i hvert fald! :D