Er nu hjemvendt. Godt træt vil jeg gerne indrømme at jeg er. Og jeg har sågar glemt min lillesøsters film. Men under alle omstændigheder var det en enormt hyggelig aften Wimmie og husbond lagde hus til. Nå, men jeg går i seng.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Tak for en hyggelig og underholdende aften/nat - tror alle var enige om at Dracula3000 var aftenens flop - selv Jonas skammer sig vist over at have argumenteret så hårdt for den (ham og hans Casper Van Dien man crush). Tror måske endda vi fik ham til at indrømme at selv Jurassic Park 3 er bedre ;)
Men hold da op hvor blev der guffet meget snask...men hvad sker der lige for at der er 1½ pakke Snøfler til over??? :-O
Nicki52 (240) skrev:
Jeg kan ikke tale på Neranders vegne, men jeg var ikke så social pga. jeg næsten ingen stemme havde og så er det umuligt at overdøve gi-jones.
I told you! ;p Men håber du hyggede dig alligevel.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ang. din film, så kan jeg godt sende den til dig hvis det er...eller vi kan lige mødes i Fredericia end dag...eller du kan vente til næste film-arrangement; du bestemmer ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Selv tak for en god aften...lige pånær de 86 minutter i selskab med Dracula 3000 :) Havde faktisk håbet på at få pushet Poolhall Junkies på jer så andre kunne se min guilty pleasure :P
Men hold da op hvor blev der guffet meget snask...men hvad sker der lige for at der er 1½ pakke Snøfler til over??? :-O
Hvis jeg havde begyndt at tage nogen, så var alle væk. Faktisk glemte jeg faktisk nogle chips jeg havde købt. Men nu synes jeg bare I skal beholde dem, de behøves ikke sendes med post.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#243: Det er næsten træls at skulle bruge penge på forsendelse. Men hvis vi kan mødes i Fredericia en dag ville det være fint. Ellers kan det også vente til næste arrangement tror jeg.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jep, så er jeg også endeligt kommet hjem efter endnu en vellykket og hyggelig filmz-aften. Og ja, puha hvor var Dracula3000 elendig! Og nej Jonas, der var INGEN positive elementer i den film. Efter at vi så den, så fik vi set den eneste reelle klassefilm fra Michael Bay, nemlig "The Rock", og bagefter den fik vi se "Tropic Thunder", som jeg stadigt ikke er synderligt imponeret over. Da vi så vågnede om morgenen smed vi "Terminator 2: Judgement Day" i afspilleren, og det var bestemt ikke nogen dårlig måde at starte dagen på :)
Tak allesammen for en hyggelig aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#249: Må sige at "Tropic Thunder" også faldt lidt ved gårsdagens gennemsyn for mit vedkommende. Robert Downey Jr. og Tom Cruise er dog stadig fantastiske deri!
#241 Collateral 13 år siden
#242 wimmie 13 år siden
I told you! ;p
Men håber du hyggede dig alligevel.
#243 wimmie 13 år siden
Ang. din film, så kan jeg godt sende den til dig hvis det er...eller vi kan lige mødes i Fredericia end dag...eller du kan vente til næste film-arrangement; du bestemmer ;)
#244 cyberzed 13 år siden
#245 Nicki52 13 år siden
Hvis jeg havde begyndt at tage nogen, så var alle væk. Faktisk glemte jeg faktisk nogle chips jeg havde købt. Men nu synes jeg bare I skal beholde dem, de behøves ikke sendes med post.
#246 Collateral 13 år siden
#247 wimmie 13 år siden
Ok, det kan vi jo bare lige aftale nærmere - jeg er jo i Fredericia dagligt hvis det er :)
#248 Collateral 13 år siden
#249 Kruse 13 år siden
Tak allesammen for en hyggelig aften :)
#250 Collateral 13 år siden