#250: Der er bestemt også gode ting i den og jeg vil også vurdere den til over middel, men i sidste ende så er den bare ikke sjov nok hele vejen igennem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Til mit forsvar har jeg aldrig påstået at Dracula 3000 var en decideret god film. Jeg har (kraftigt) pointeret at den havde BÅDE Casper Van Dien og Coolio!!! på rollelisten, hvilket bestemt var den fulde sandhed. Det er muligt at jeg har overdrevet den egentlige underholdningsværdi marginalt, men i så fald har det kun været med de bedste hensigter om at udvide jeres horisonter!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#252: Havde mere håbet at "Dracula 3000" var dårlig på den sjove måde, end jeg havde forventet at den egentlig ville være af høj kvalitet... men du er tilgivet ;) I det mindste varede den kun halvanden time.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Men tænk på hvor længe vi kan more os ved at jeg stædigt vedholder at den havde visse kvaliteter, på trods af overvældende og åbenlyse beviser for det modsatte. Det i sig selv har jo underholdningsværdi - hvilket er en kvalitet for filmen!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Tropic Thunder er nu ganske spas, men Jack Black og Ben Stiller bliver begge lidt trættende i længden. Tror det er en 6-7/10 for mit vedkommende. Men flot er den skam - af en komedie at være :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ja Dracula 3000 og Mega Piranha er tre timer jeg aldrig får tilbage *lol* The Room havde dog visse kvaliteter, i og med den var så ringe at det faktisk blev interessant, "YOU ARE TEARING ME APART LISA!!
Det var mega piranha hyggeligt, det må vi gøre igen en dag :-) Jeg stemmer for at vi til næste arrangement ser brutal inkasso.
Casper Van Dien længe leve..
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Ja Dracula 3000 og Mega Piranha er tre timer jeg aldrig får tilbage *lol* The Room havde dog visse kvaliteter, i og med den var så ringe at det faktisk blev interessant, "YOU ARE TEARING ME APART LISA!!
Det var mega piranha hyggeligt, det må vi gøre igen en dag :-) Jeg stemmer for at vi til næste arrangement ser brutal inkasso.
#251 Kruse 13 år siden
#252 gi-jones 13 år siden
#253 Collateral 13 år siden
#252: Havde mere håbet at "Dracula 3000" var dårlig på den sjove måde, end jeg havde forventet at den egentlig ville være af høj kvalitet... men du er tilgivet ;) I det mindste varede den kun halvanden time.
#254 cyberzed 13 år siden
Nej, Casper Van Dien og Coolio kan ikke løfte en film overhovedet...og nej der var ingen underholdningsværdi overhovedet :P
#255 gi-jones 13 år siden
#256 wimmie 13 år siden
Men flot er den skam - af en komedie at være :)
#257 Collateral 13 år siden
#258 Stanleys_Odyssey 13 år siden
Ja Dracula 3000 og Mega Piranha er tre timer jeg aldrig får tilbage *lol*
The Room havde dog visse kvaliteter, i og med den var så ringe at det faktisk blev interessant, "YOU ARE TEARING ME APART LISA!!
Casper Van Dien længe leve..
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#259 wimmie 13 år siden
I told you, It's Casper!
#260 davenport 13 år siden