Gravatar

#21 elwood 15 år siden

Er lige på vej ned for at handle, men lad mig lige komme med et par ord inden da.

Oscar show aften halløj, er self. nok det som har bredest appeal blandt folk, hvis man ser på allle filmz'er.

B/C film arrangement er nemmer og arrangere, men igen det er også noget man så skal ha lyst til, det er ikke alle der finder det muntert og sidde og kommentere obskøre plot, eller manglen på samme, eller grine over det grinagtige skuespil.

Lige præcis dette er blot noget gi-jones og jeg dyrker en del, og derfor fandt vi det naturligt og prøve og sætte sådan et arrangement til værks.

Men jeg og gi-jones er sikkert klar på hvad som helst (personligt vil jeg dog gerne undgå flere Russ Meyers film, nu har jeg sku set nok af dem på Zulu lige pt. "en ting de mangler er en ordentlig lydmand, for dælen da folk råber i de film")

Men ellers er der andrer ide'er eller kommer der mere tilslutning om evt. vores forslag, eller et andet er jeg self frisk.

Nå nu vil jeg smutte ned og handle lidt I'll be Back.

#20 Jeg er også mest frisk på ide 1, må jeg indrømme 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 Michael Andersen 15 år siden

#21
Men jeg og gi-jones er sikkert klar på hvad som helst (personligt vil jeg dog gerne undgå flere Russ Meyers film, nu har jeg sku set nok af dem på Zulu lige pt. "en ting de mangler er en ordentlig lydmand, for dælen da folk råber i de film")


Råber de? Jeg har nok bare været optaget af noget andet i de film 8-)

Et "Hollywoods uslebne diamanter"-arrangement i Århus er jeg med på.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 elwood 15 år siden

#22 hehe ja jeg ved godt at de er berygtet for noget andet også 8-)

Men nu har jeg rodet med lyd på et par projekter, og ha, hvis jeg roder rundt i det med llyden, så sku man satme høre dem i hans film.

Der er er den der film f.eks. med den gamle mand og hans to sønner, hvor 3 kvinder har kidnappet en 4 pige, noget med nogle penge, hver gang de kvinder taler sammen skriger de nærmest ind i hinandens ansigter, sådan huskede jeg det hvertfald.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 Bony 15 år siden

Så dato mæssigt er i ude i noget marts eller..?

EDIT: Medmindre der selvfølgelig bliver tale om et Oscar arrangement. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 elwood 15 år siden

Umiddelbart tror jeg folk har planer for sig selv og ansdrer med hensyn til Oscar, min består i at tag fri om mandagen hehe.

Må lige høre når ham gi-jones dukker op igen, han er ikke online pt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 Bony 15 år siden

#25 - Okay. :)

Medmindre det er lukket fest, så kunne det da være at man skulle give sin gamle fødeby et visit. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#27 Highland Park 15 år siden

#26: Lige min tanke. :)
Jeg ved dog ikke, om jeg kan komme. Det afhænger af så meget.
Men umiddelbart er jeg mest interesseret i Oscar-tanken.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 Bony 15 år siden

#27 - Haha, er du også jyde..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#29 Highland Park 15 år siden

#28: Ja da! Århusianer. :)
(Okay, jeg er opvokset i en lille landsby et stykke uden for Århus men født på Århus Kommunehospital og betragter mig selv som århusianer.)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#30 Bony 15 år siden

#29 - Haha, sjovt. Jeg er selv født og opvokset i en lille landsby udenfor Århus. Min jyske tilknytning, gennem venner og bekendte, er dog stadig i Århus. :)

Århus savner jeg fra tid til anden, men har endnu ikke prøvet at savne den snoldede lille landsby, hvori jeg først slog mine teenagefolder. :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: