"Mor, må jeg komme til fest med nogle jeg ikke kender, jeg skriver med på nettet? De er mellem 25 og 40 år, snakker om øl hele tiden, og drikker angiveligt som svampe, når de ikke spilder deres liv foran en skærm. Nogle virker ligefrem psykotiske ind imellem...."
Jeg tror de siger ja! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og viser det billede én havde på sin profil på et tidspunkt. Kan ikke huske hvem det var, men han så psycho ud og havde en kniv foran ansigtet..... En admin eller staff eller den slags folk..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Personligt frasiger jeg mig enhvert ansvar for folk under 18. Jeg skal ikke være barnepiger og holde andre i ørene. Det eneste jeg skal bekymre mig om, er hvem jeg kan lokke til at smage min julesnaps, og den nye jule-shot: sukker, snaps og banan. Tages som tequila.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#91 MOVIE1000 16 år siden
vil gerne med men skal lige spørge om jeg må først
#92 MOVIE1000 16 år siden
#93 davenport 16 år siden
(Skrap kone eller spiller der noget alder ind? - håber i den forbindelse det sidste for dig ;))
#94 MOVIE1000 16 år siden
#95 davenport 16 år siden
Nogle virker ligefrem psykotiske ind imellem...."
Jeg tror de siger ja! ;D
#96 lagoni 16 år siden
#97 davenport 16 år siden
#98 elwood 16 år siden
jeg er ligeglad om jeg så taber, det sjove bliver da og se hvad folk har fundet på af obskøre film 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 DarkLight 16 år siden
#100 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"