I behøver skam ikke ændre dato, bare for min skyld - som jeg plejer at sige: Det var bare en konstatering :) - Der er jo på alle tre datoer folk som ikke vil kunne deltage. Men den 15. ville selvfølgelig passe mig bedre 8-)
jeg er ikke så vild med den der dvd pakkeleg hvorfor ike gøre sådan at alle får en men at man bytter bare på en bestemt måde skal vi ikke osse se en film eller to
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Fordi verden ikke er pink tapet og candy floss. Fordi i alle spil er der tabere. Fordi at dette handler om dårlige film, så de uden film er de rigtige vindere :)
Derudover, har vi kun en lørdag, og jeg synes ikke det skal være for sammenpresset program. Og hvor meget film kan man høre med 15 filmz'er i samme rum? Bliver helt sikkert et sjovt kommentarspor :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#81 elwood 16 år siden
bruce siger jo han er lesbisk, så han tæller da lidt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 DarkLight 16 år siden
#83 tiany 16 år siden
Men den 15. ville selvfølgelig passe mig bedre 8-)
#84 davenport 16 år siden
;)
#85 tiany 16 år siden
#86 MOVIE1000 16 år siden
#87 davenport 16 år siden
#88 DarkLight 16 år siden
Derudover, har vi kun en lørdag, og jeg synes ikke det skal være for sammenpresset program. Og hvor meget film kan man høre med 15 filmz'er i samme rum? Bliver helt sikkert et sjovt kommentarspor :D
#89 lagoni 16 år siden
#90 tiany 16 år siden