Gravatar

#101 davenport 16 år siden

Mellem patterne???

EDIT: til DLs indlæg altså!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#102 lagoni 16 år siden

Jeg vil mene det nemmeste er selv at tage drikkevarer med. Måske kan der deles noget snaps, men jeg ved i hvert fald jeg hverken kan eller gider stå for indkøb af drikkevarer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#103 DarkLight 16 år siden

Hvis der købes snaps til alle, så synes jeg bestemt også der skal handles sodavand. Selvom jeg ikke drikker det stads dagen derpå.

Man skal nemlig falde ved det træ, hvorfra man har rejs sig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#104 tiany 16 år siden

Tilslutter mig #99 og frasiger mig også ansvaret for folk der ikke kan styrer deres alkohol-drikkeri.

#100 Jeg har forslået at man selv kunne medbringe drikkevarer, så får folk det de kan lide, men der kom aldrig rigtig noget respons på det
Valar morghulis
Gravatar

#105 DarkLight 16 år siden

lagoni (102) skrev:
Jeg vil mene det nemmeste er selv at tage drikkevarer med. Måske kan der deles noget snaps, men jeg ved i hvert fald jeg hverken kan eller gider stå for indkøb af drikkevarer.


Enig. Men jeg regner med der er "grundelementer" som alle gerne vil have. Såsom snaps :) Ellers ender det bare med at alle tager snaps med, og så kommer vi end ikke til forretten.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#106 elwood 16 år siden

#104 ok, havde jeg overset.

Oh well gi-jones og jeg må igang med at planlægge hvo'en vi kapre en cola truck.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#107 DarkLight 16 år siden

davenport (101) skrev:
Mellem patterne???

EDIT: til DLs indlæg altså!!!


Eftersom alle piger er i forhold, og jeg på igen måde slikker salt eller sukker op fra dine man-boobs, så NEJ :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#108 davenport 16 år siden

Deadbeat! Bare vent til du sejler rundt med en lampeskærm på hovedet og Nakalay smører sig ind, så skal der nok ske noget mindeværdigt (for vi andre)!
;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#109 DarkLight 16 år siden

lagoni (102) skrev:
Jeg vil mene det nemmeste er selv at tage drikkevarer med. Måske kan der deles noget snaps, men jeg ved i hvert fald jeg hverken kan eller gider stå for indkøb af drikkevarer.


Helt enig. Men håber lidt på at snaps til 15 mennesker, burde kunne arrangeres uden så store rygproblemer :)

Derudover kan jeg sagtens komme fredag og stå for en del af de indkøb der måtte være. Hvis nogle har en sofa :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#110 davenport 16 år siden

Ja, sku! Det er kun 15 flasker. Det kan selv jeg slæbe, min skrøbelige tilstand taget i betragtning.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: