Gravatar

#141 cyberzed 16 år siden

Hvis der er en der laver mad, så skal jeg nok supplere med kage til kaffen...har alligevel for vane at bage 3-500 småkager hver jul.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#142 DarkLight 16 år siden

Altså, jeg håber da lidt på det bliver jule-mad? Ingen julefrokost uden sild, brune kartofler, grønlangkål, steg, frikadeller, varm leverpostej og ris alamande. Som minimum :D

Haps, Haps, Haps. Så skal vi ha' snaps.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#143 Patriarch 16 år siden

Bliver vi kun 15?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#144 tiany 16 år siden

#143 Ja hvis man tager et kig på afstemningen om datoen, er der max 15 der har tilkendegivet at de vil deltage
Valar morghulis
Gravatar

#145 lagoni 16 år siden

Der er slet ingen admins der vil deltage åbenbart - de frygter sikkert fuldekritik af det nye design :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#146 Skeloboy 16 år siden

Altså, jeg vil jo gerne have hjælp også:), men hvis det er traditionelt julemad, så er det rigtig let at lave...

Men en dato først(og snart) ville være rart...så folk kan tilmelde sig(og det er bindende når man har betalt pengene, og det skal man gøre ca. 1 måneds tid i forvejen, vil jeg mene)...
Gravatar

#147 DarkLight 16 år siden

Jeg vil gerne hjælpe med det man tør betro mig med :D Men altså, uden overnatningsmuligheder i Odense, så ved jeg ikke hvor tidligt jeg kan være der om lørdagen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#148 lagoni 16 år siden

Jeg er jo nok derude alligevel, så kan sagtens hjælpe. Er ved at sparke til Scherlund for at få en dato, men tror ham viceværtfyren kan være svær at få fat i.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#149 Takfornu 16 år siden

Hvor kan man se hvem der kan og hvem som ikke kan ??? ... eller er det bare min Browser der friller :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#150 Scherlund 16 år siden

Forsøgte i en time (hele telefontiden) at komme igennem til viceværten. Men lortet blev bare ved med at melde optaget. Det er begrænset hvor meget jeg kan forsøge i dag, da jeg er på universitetet hele telefontiden. Men jeg vil selvfølgelig prøve hvis jeg får lidt tid på en eller anden måde. Hvis det ikke lykkedes at få fat i ham i morgen tager jeg kontakt til boligforeningen. Det kan ikke passe at det skal være så svært at få fat i en vicevært.

Skriv ny kommentar: