Gravatar

#131 wimmie 16 år siden

Hvis nogen skal bruge et lift fra Assens......



nå ikke?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#132 dyg 16 år siden

[butthead-grin] She said ass [butthead-grin]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#133 Skeloboy 16 år siden

My 2 cents: fællessnaps er vel det letteste, men det er jo kun dem der drikker det, der skal betale for det...ellers skal folk selv medbringe.

Mad: skal vi ikke lave det selv?!? Til 15 mennesker er det intet problem, og det bliver meget billigere og bedre...hvis man lægger sig fast på det er en 100 kr, så er der noget at gå efter...og så 25 mere, hvis man skal have snaps med...Jeg melder mig gerne frivillgt til at lave maden...indkøb er jeg ikke så god til, for kan ikke adminstrere alle de penge, jeg så skal have fra jer andre:)

Underholdning: filmquiz er en god ide, men Masters of Movies er lige lidt for let...og DVD-pakkeleg er rigtig fed ide...

Dato: jeg er ligeglad
Gravatar

#134 davenport 16 år siden

Så skal du satme også klippes!!

/bonde-mode off
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#135 Skeloboy 16 år siden

Hehe...

Evt, kunne man mødes på irc en aften og diskutere maden...
Gravatar

#136 elwood 16 år siden

#133 nu skal du bare høre, jeg køber det nyeste SE og Hør blad, og så holder jeg quiz i stjerne Gossip, så skal vi se alle filmz'er ryger til tælling 8-)

Men ja Masters of Movies er ret nem, i de fleste kategorier, ku huske jeg gentagene gange udbrød, "ajj det spørgsmål får han satme ike det for nemt!"

#134 Er det fordi du er bange for hår i maden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#137 DarkLight 16 år siden

Ja, det var også en mulighed at lave det selv. Men det sætter så yderligere krav til at have en bil og tid lørdag formiddag/eftermiddag til indkøb og madlavning.

Hvis der er bil til rådighed, kan jeg sagtens hjælpe med indkøb. Mht til madlavning er jeg bedst til at stå på sidelinien og drikke rødvin og komme med upassende kommentarer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#138 elwood 16 år siden

#137

Skeloboy står og laver noget meget fin kød-anretning...

DarkLight "kan du lave min endten Rød eller Medium"

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#139 tiany 16 år siden

Altså hvis Skeloboy, gerne vil lave mad til 15, så skal han jo næsten have lov til det. Det lyder altid så lækkert de ting han får smidt sammen(se madtråden).
Valar morghulis
Gravatar

#140 elwood 16 år siden

altså det bedste jeg kan bidrage med til madlavning er en chokoladekage, der kan ødelægge folks appetit... på den gode måde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: