Gravatar

#71 Patriarch 16 år siden

Der skal vel næsten også være en film-quiz
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#72 tiany 16 år siden

#69-#71 Gode forslag, som jeg bakker op omkring :)
Valar morghulis
Gravatar

#73 gi-jones 16 år siden

Jeg stemmer for. Scherlund - er du den der tjekker datoerne?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#74 Scherlund 16 år siden

DVD pakke legen er vedtaget, for jeg har i hvert fald fundet den udgivelse som en uheldig person kommer hjem med :)

Ja jeg prøver at få fat i vores vicevært på mandag, for at høre om de tre datoer er taget, så melder jeg tilbage hertil. Så må vi nok hellere se at få sat den endelige dato da det nok er en god ide at reservere huset så hurtigt som muligt.
Gravatar

#75 DarkLight 16 år siden

Hvis alle 3 dato'er er ledige til reservation, er det vel i princippet ligemeget hvilke dato, da alle der har stemt ja til de datoer også KAN de datoer :)

Men jeg vil da alligevel foreslå den 22 November som tidspunkt, når vi skal ligge os fast. Den 29 November, er der den 1 advent om søndagen, og det kan være folk har andre traditioner end at ligge med tømmermænd på Fyn.

Når tid og sted nu (forhåbentlig) er på vej til at ligge fast, kan vi rykke videre:

Penge
Jeg tror det nemmest vil være at have en finans-ansvarlig, som holder styr på udgifterne, og dermed koordinerer med Scherlund og lagoni angående udgifter til hus og spisning. Derudover kommer der vel også øvrige udgifter. Feks. snaps, rugbrød, smør, pynt, evt øl eller andet. Det ville være nemmere én person havde en finger på disse ting. Derudover bliver det nemmere med betaling, da vi kun skal overføre et beløb til denne, som så kan splitte det op, og betale Scherlund og lagoni.

Jeg er klar over det er noget af et ansvar, men penge skal samles et sted, og det skal være i god tid før, så ingen kommer til at have store summer hængende ude af privat pung.

Underholdning
Jeg synes DVD-pakkelegen er en fantastisk idé, som den tager vi :) Hvis vi sætter en øvre grænse på 50 kroner, burde det være nok. Filmquiz er også en god idé. Jeg ved ikke om der findes deciderede filmquiz-brætspil eller at vi finde et par stykker som er villige til at smide en quiz sammen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#76 Patriarch 16 år siden

Altså jeg har både "Master of Movies" og "Den Store Film Quiz" uden at have spillet nogle af dem synderligt. I don't know? Men jeg tænker at det måske vil være en god ide med at man skal svare rigtig på flere spørgsmål før de er godtaget... eller på anden måde øge sværhedsgraden hvis man er grupper... (jeg foreslår drenge mod pigerne, taberne agere slaver) :D

Anyway... Det er en mulighed.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#77 elwood 16 år siden

#76

Masters of Movies har jeg også, og det har en del pinlige fejl i en del spørgsmål, vi spillede det da vi sad i Kø til Star Wars, gi-jones kan også fortælle lidt om dette hvis han husker.

og hvis jeg ike husker forkert er en hel del af spørgsmålene pinlige lette, der er dog også nogen der er lidt svære f.eks. mener jeg der er en kategori om stjernes liv også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#78 tiany 16 år siden

(76) skrev:
(jeg foreslår drenge mod pigerne, taberne agere slaver) :D



Fordi det er så fair, når vi kun er 3 piger?! ;)


Men hvis det går hen og bliver d.22 november - så må jeg jo desværre spring fra, da jeg jo er tvangsindlagt til svigerforældrenes sølvbryllup
Valar morghulis
Gravatar

#79 Patriarch 16 år siden

#77

Fejl i spørgsmål er jo til at leve med vil jeg mene

#78 ...Kun tre? Det vidste jeg ikke ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#80 tiany 16 år siden

(79) skrev:
#78 ...Kun tre? Det vidste jeg ikke ;)


Jeg har i hvert fald kun hørt om Lagoni, Wimmie og mig selv - men det kan selvfølgelig være at der er nogle af drengene der har en trans/tøs skjult i sig :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: