Ha ha der er ca. 12 km. herud, og det er en ligeud vej uden meget trafik, men man må køre 70-80, you do the math ;)
Der ligger en Netto i Jernbanegade, der som navnet antyder er i nærheden af, ja, jernbanen, så det er bestemt en mulighed. Der er også en REMA og en Brugs på vejen herud, og de har åbent til 17, så ingen skal gå tørstige under bordet!!
Er der nogen der har tænkt sig at slå telt op? Er bare nysgerrig på hvor mange der skal ned i Fritzlkælderen og hygge med dværgen og hunden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#331: Er der mulighed for at crashe indenfor ligesom sidst? Jeg tror ikke engang jeg har et telt, og hvis jeg har er jeg sikkert for dum til at kunne slå det op :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Mon ikke vi nok skal finde plads rundt omkring? Stuen er jo stor og jeg regner med at det meste foregår udendørs alligevel. Ellers er der jo to værelser ovenpå.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#331 davenport 14 år siden
Der ligger en Netto i Jernbanegade, der som navnet antyder er i nærheden af, ja, jernbanen, så det er bestemt en mulighed. Der er også en REMA og en Brugs på vejen herud, og de har åbent til 17, så ingen skal gå tørstige under bordet!!
Er der nogen der har tænkt sig at slå telt op? Er bare nysgerrig på hvor mange der skal ned i Fritzlkælderen og hygge med dværgen og hunden..
#332 weebs 14 år siden
#333 Skeloboy 14 år siden
#334 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#335 gi-jones 14 år siden
#336 davenport 14 år siden
#337 gi-jones 14 år siden
#338 DarkLight 14 år siden
#339 gi-jones 14 år siden
#340 DarkLight 14 år siden