Gravatar

#321 MOVIE1000 14 år siden

#320 ja dak
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#322 DarkLight 14 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#323 tiany 14 år siden

Er dybt imponeret over at Kolding har fået en hovedbanegård :D
Valar morghulis
Gravatar

#324 cyberzed 14 år siden

Overvejer kraftig at lave min egen BBQ sovs til noget kød...der skulle umiddebart blive 0.5L udfra opskriften :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#325 Skeloboy 14 år siden

Tror bare jeg køber en slagterpølse og så nupper jeg en marineret lille steak med...:)
Gravatar

#326 dyg 14 år siden

Jeg overvejer også et par steaks, noget amerikansk bbq sauce og nogle grandiøse slagterpølser.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#327 davenport 14 år siden

Helmer kan skaffe nogle fucking gode kålpølser fra en slagter. De er et kæmpe hit her. Lige et opkog, Bacon omkring og så på grillen. Bøvsene bagefter er en oplevelse i sig selv!

Se koordineringstråden for andre oplysninger jeg har lagt ind.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#328 Outbound Sith 14 år siden

Tak for koordineringstråden og den gode PM-service, DarkLight! Det er klasse.

Google Maps-linket gjorde det dog klart for mig, præcis hvor langt fra Kolding til bestemmelsesstedet. Og jeg, der har præ-booket en orange billet på toget fra Kolding søndag kl. 11:28... Oh, well! Hvis festen er god nok (og hvorfor skulle den ikke blive det?), så er det 200 dask, jeg er villig til at ofre...

Er det i øvrigt muligt at raide en Netto eller lignende i nærheden af Kolding Station, så jeg er fri for at slæbe drikkevarer hele vejen over Fyn?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#329 tiany 14 år siden

#328 LOL du gjorde det lige tydeligt for mig at du er fra KBH-området, eftersom du synes at de 10km fra Kolding til Sdr.Stenderup er langt :D
Valar morghulis
Gravatar

#330 Outbound Sith 14 år siden

10 km??? Hvis jeg zoomer ud på kortet, så ser der da ud til at være en 35-40 stykker! :-S
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: