Helmer kan skaffe nogle fucking gode kålpølser fra en slagter. De er et kæmpe hit her. Lige et opkog, Bacon omkring og så på grillen. Bøvsene bagefter er en oplevelse i sig selv!
Se koordineringstråden for andre oplysninger jeg har lagt ind.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tak for koordineringstråden og den gode PM-service, DarkLight! Det er klasse.
Google Maps-linket gjorde det dog klart for mig, præcis hvor langt fra Kolding til bestemmelsesstedet. Og jeg, der har præ-booket en orange billet på toget fra Kolding søndag kl. 11:28... Oh, well! Hvis festen er god nok (og hvorfor skulle den ikke blive det?), så er det 200 dask, jeg er villig til at ofre...
Er det i øvrigt muligt at raide en Netto eller lignende i nærheden af Kolding Station, så jeg er fri for at slæbe drikkevarer hele vejen over Fyn?
#321 MOVIE1000 14 år siden
#322 DarkLight 14 år siden
#323 tiany 14 år siden
#324 cyberzed 14 år siden
#325 Skeloboy 14 år siden
#326 dyg 14 år siden
#327 davenport 14 år siden
Se koordineringstråden for andre oplysninger jeg har lagt ind.
#328 Outbound Sith 14 år siden
Google Maps-linket gjorde det dog klart for mig, præcis hvor langt fra Kolding til bestemmelsesstedet. Og jeg, der har præ-booket en orange billet på toget fra Kolding søndag kl. 11:28... Oh, well! Hvis festen er god nok (og hvorfor skulle den ikke blive det?), så er det 200 dask, jeg er villig til at ofre...
Er det i øvrigt muligt at raide en Netto eller lignende i nærheden af Kolding Station, så jeg er fri for at slæbe drikkevarer hele vejen over Fyn?
Fox Mulder
#329 tiany 14 år siden
#330 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder