I skal alle have tak for en rigtig god fest :) Det er en fornøjelse (igen) at åbne sit hjem for jer alle, og opleve hvor flinke, rare og imødekommende i alle er. Man kan godt se at der ikke var meget snaps på menuen, for jeg holdte da selv frem til en 1-½2 stykker denne gang ;)
Jeg håber alle kom godt hjem, og jeg glæder mig (nok..) til at se billederne :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg håber bare aldrig at jeg kommer til at se det perverse billede igen som Helmer tog af mig hvor jeg spiser et stykke pølsebrød, :(, men så længe det ikke var en pølse jeg havde i munden :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ja tak til alle deltagere - det var en hyggelig og sjov aften - tiltrods for at 5 af deltagerne var opslugt af tv'et i 2x45min og at Cyberzed og Helmer gloede på grillen i 2x50 min. :D
#401 davenport 14 år siden
Og tak :)
#402 davenport 14 år siden
Det er en fornøjelse (igen) at åbne sit hjem for jer alle, og opleve hvor flinke, rare og imødekommende i alle er.
Man kan godt se at der ikke var meget snaps på menuen, for jeg holdte da selv frem til en 1-½2 stykker denne gang ;)
Jeg håber alle kom godt hjem, og jeg glæder mig (nok..) til at se billederne :)
#403 gi-jones 14 år siden
#404 davenport 14 år siden
jo det skal jeg nok
#405 evermind 14 år siden
Jeg smider en række skumle billeder op på Facebook, når jeg lige får tid til det. Bl.a. noget med en lille, rød hest på eventyr ...
#406 MOVIE1000 14 år siden
#407 filmz-Bruce 14 år siden
#408 tiany 14 år siden
#409 Kruse 14 år siden
#410 davenport 14 år siden