Gravatar

#401 davenport 14 år siden

Fedt! Elsker WR :)

Og tak :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#402 davenport 14 år siden

I skal alle have tak for en rigtig god fest :)
Det er en fornøjelse (igen) at åbne sit hjem for jer alle, og opleve hvor flinke, rare og imødekommende i alle er.
Man kan godt se at der ikke var meget snaps på menuen, for jeg holdte da selv frem til en 1-½2 stykker denne gang ;)

Jeg håber alle kom godt hjem, og jeg glæder mig (nok..) til at se billederne :)
Gravatar

#403 gi-jones 14 år siden

@davenport: Kan du ikke lige smide mig et kontonummer, så skal jeg sørge for at du får din halvtriller - som en slags tak for i nat :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#404 davenport 14 år siden

Lumre karl... ;)
jo det skal jeg nok
Gravatar

#405 evermind 14 år siden

Jeg takker også jer gutter for endnu en skøn Filmz-fest - og så kan vi alle sammen godt begynde at varme op til julefrokosten! :D

Jeg smider en række skumle billeder op på Facebook, når jeg lige får tid til det. Bl.a. noget med en lille, rød hest på eventyr ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#406 MOVIE1000 14 år siden

Jeg håber bare aldrig at jeg kommer til at se det perverse billede igen som Helmer tog af mig hvor jeg spiser et stykke pølsebrød, :(, men så længe det ikke var en pølse jeg havde i munden :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#407 filmz-Bruce 14 år siden

#406 Man kan kende Davenports på knækket!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#408 tiany 14 år siden

Ja tak til alle deltagere - det var en hyggelig og sjov aften - tiltrods for at 5 af deltagerne var opslugt af tv'et i 2x45min og at Cyberzed og Helmer gloede på grillen i 2x50 min. :D
Valar morghulis
Gravatar

#409 Kruse 14 år siden

Pics or it didn't happen!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#410 davenport 14 år siden

Det var anmeldt at der var landskamp!!!! Det var den usle hage de ikke-interesserede måtte leve med, men der var forbløffende lidt brok :)

Skriv ny kommentar: