Ja tak for en hyggelig aften, jeg overlevede fint ved grillen :D du må også gerne smide et kontonummer til mig for jeg kom da også til at smutte uden at betale.
#413 ligesom der er nogen der ikke tror på dværge er der "NOGLE" der ikke tror på negere :) tak og i ligemåde, du mindede mig lidt om min bedstefar, bare med en moderne humor og en del yngre :), "Du er en høflig og flink ung mand " hvad havde du da regnet med? skinhead? eller bare en ung fyr, der er rimelig bleg i ansigtet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det var anmeldt at der var landskamp!!!! Det var den usle hage de ikke-interesserede måtte leve med, men der var forbløffende lidt brok :)
Jeg tror nu også, at os der ikke rigtig fulgte med i fodbolden hyggede os gevaldigt, bl.a. spekulerede vi over om Movie1000 havde parteret Helmer og Cyberzed og smidt dem på grillen :D Det hele var som det skulle være, bortset fra vejret.
MOVIE1000 (411) skrev:
#408 jeg fik egentlig aldrig sagt ordentlig tak for liften. Tak :)
#417 men stadigvæk vi var mest ude når det havlede eller regnede :D #416 jeg har virkelig fortrudt ikke at lave det n om til et t da jeg havde chancen, men jeg regnede med at ingen så det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#411 MOVIE1000 14 år siden
Tak :)
#410 jeg vil da sige at "vi der ikke interreserede os" heppede på de sorte :P
#412 BN 14 år siden
Nåda. Er du startet indenfor byggebranchen eller som maler, siden du har anskaffet dig en lift?
#413 davenport 14 år siden
Det var iøvrigt rart at møde dig i virkeligheden. Du er en høflig og flink ung mand :)
#414 cyberzed 14 år siden
#415 MOVIE1000 14 år siden
tak og i ligemåde, du mindede mig lidt om min bedstefar, bare med en moderne humor og en del yngre :), "Du er en høflig og flink ung mand " hvad havde du da regnet med? skinhead? eller bare en ung fyr, der er rimelig bleg i ansigtet
#416 BN 14 år siden
Hvis du i fremtiden arbejder højt til vejrs på en lift, vil du blive mere solbrændt. ;-)
#417 tiany 14 år siden
Jeg tror nu også, at os der ikke rigtig fulgte med i fodbolden hyggede os gevaldigt, bl.a. spekulerede vi over om Movie1000 havde parteret Helmer og Cyberzed og smidt dem på grillen :D
Det hele var som det skulle være, bortset fra vejret.
Det var så lidt.
#418 MOVIE1000 14 år siden
#416 jeg har virkelig fortrudt ikke at lave det n om til et t da jeg havde chancen, men jeg regnede med at ingen så det.
#419 evermind 14 år siden
De havde jo oddset og skulle lige se, om pølserne eller bøfferne vandt.
#420 davenport 14 år siden