#84 - Det er vel også det han mener vi skal se, når vi først skal se det redigerede og så det uredigerede.
Det første klip der var ude, var redigeret således, at man ikke så tyrkerens spark. Man så blot Schweitzeren sparke den tyrkiske træner, for derefter at løbe videre.
Ekstrabladet fik senere fingre i det uredigerede klip, og beklagede også deres udtalelser om spilleren fra Schweitz.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
En reklamevideo, hvor den brasilianske fodboldtroldmand Ronaldinho blandt andet rammer overliggeren fire gang i træk, er manipuleret.
Reklamevideoen med Barcelona-spilleren Ronaldinho har gennem et stykke tid floreret på internettet via Nikes hjemmeside. I reklamen giver brasilianeren prøver på sit store talent under en træningsseance, da han udover at jonglere længe med bolden også hamrer mod overliggeren på et mål. Ronaldinho rammer overliggeren ikke mindre end fire gange i træk - og tæmmer bolden lige så mange gange - uden at bolden på noget tidspunkt rører jorden.
Til BBC bekræfter Ronaldinho videoens ægthed.
"Det er ikke svindel. Jeg står tit og rammer overliggeren til træning. Jeg gjorde bare, som jeg plejer," siger Ronaldinho.
Ikke helt ægte Men nu erkender Nike, at den utrolige scene måske heller ikke er helt sandfærdig.
"Det er jo lidt synd at afsløre, men der hvor han rammer overliggeren fire gange, har vi leget lidt med nogle digitale løsninger, siger Nikes kommunikationsdirektør i Nordeuropa, Vita Clausen, til Verdens Gang i Norge.
"Hvis der er en fodboldspiller som kan gøre noget som det her, så er det Ronaldinho. Han er en fantastisk og magisk fodboldspiller. Men i virkeligheden står der en mand inde på stregen og sparker bolden tilbage til Ronaldinho. Men han ramte faktisk overliggeren to gange i træk under optagelserne," siger Vita Clausen.
#68. Det tror jeg ikke helt på. Hvorfor skulle Australien så flytte til asiens vm kval? Tror stadig at nummer 1 (nu er det så new zealand) skal møde nummer 5 fra sydamerika.
#81 Michael Andersen 20 år siden
#82 dyg 20 år siden
#83 Michael Andersen 20 år siden
#84 filmz-Dennis 20 år siden
Hvis man ser godt efter i det klip, så sparker den tyrkiske hjælpetræner ud efter en spiller fra Schweitz, før han selv bliver sparket ned ;-)
Det nævner artiklen intet om.
#85 dyg 20 år siden
Det første klip der var ude, var redigeret således, at man ikke så tyrkerens spark. Man så blot Schweitzeren sparke den tyrkiske træner, for derefter at løbe videre.
Ekstrabladet fik senere fingre i det uredigerede klip, og beklagede også deres udtalelser om spilleren fra Schweitz.
#86 filmz-Dennis 20 år siden
#87 filmz-Dennis 20 år siden
En reklamevideo, hvor den brasilianske fodboldtroldmand Ronaldinho blandt andet rammer overliggeren fire gang i træk, er manipuleret.
Reklamevideoen med Barcelona-spilleren Ronaldinho har gennem et stykke tid floreret på internettet via Nikes hjemmeside.
I reklamen giver brasilianeren prøver på sit store talent under en træningsseance, da han udover at jonglere længe med bolden også hamrer mod overliggeren på et mål. Ronaldinho rammer overliggeren ikke mindre end fire gange i træk - og tæmmer bolden lige så mange gange - uden at bolden på noget tidspunkt rører jorden.
Til BBC bekræfter Ronaldinho videoens ægthed.
"Det er ikke svindel. Jeg står tit og rammer overliggeren til træning. Jeg gjorde bare, som jeg plejer," siger Ronaldinho.
Ikke helt ægte
Men nu erkender Nike, at den utrolige scene måske heller ikke er helt sandfærdig.
"Det er jo lidt synd at afsløre, men der hvor han rammer overliggeren fire gange, har vi leget lidt med nogle digitale løsninger, siger Nikes kommunikationsdirektør i Nordeuropa, Vita Clausen, til Verdens Gang i Norge.
"Hvis der er en fodboldspiller som kan gøre noget som det her, så er det Ronaldinho. Han er en fantastisk og magisk fodboldspiller. Men i virkeligheden står der en mand inde på stregen og sparker bolden tilbage til Ronaldinho. Men han ramte faktisk overliggeren to gange i træk under optagelserne," siger Vita Clausen.
#88 myggen 20 år siden
#89 Michael Andersen 20 år siden
#90 lassep 20 år siden