Liverpool skal nok nå at få tæsk, min fine ven :-) Er det ikke også lidt mere ærefuldt at besejre Barcelona and lille, uduelige, latterlige Benfica? Muhahahahahahah!
Desværre fik vi Spanien, men ellers er det en ret overkommelig gruppe. Island, Nordirdland, Letland og Lichtenstein lyder jo ikke helt værst. Selvom Sverige nok heller ikke bliver just let. Kunne være fedt hvis vi fik en semi-gentagelse fra sidste EM-turnering, hvor Sverige og Danmark går videre uden den klare favorit på slæb :-)
Ja, det er sgu smukt. 3+ har i deres uendelige visdom valgt at vise Real-Arsenal, for i deres respektive ligaer er det jo de to hold der klarer sig bedst, eller hvad? Hvorfor ikke vise en god og interessant kamp som for eksempel Bayern-Milan?
#121 The Insider 20 år siden
#122 dyg 20 år siden
Men det bliver ikke aktuelt, da LFC når at slå Barca på deres vej mod målet. CFC kommer nemlig ikke videre end denne runde.
#123 The Insider 20 år siden
#124 Martindan 20 år siden
CHELSEA CHELSEA...
Superkamp iøvrigt.. Søndag.. på Kenndey.... Chelsea-Arsenal
#125 filmz-Dennis 20 år siden
Og så bliver det fedt at se Arsenal mod Real madrid, det er vist længe siden eller?
Jeg har personligt lagt 5000,- på at Chelsea går videre og så håber jeg at Terry knækker abekattens fortænder ;-)
#126 The Insider 19 år siden
Desværre fik vi Spanien, men ellers er det en ret overkommelig gruppe. Island, Nordirdland, Letland og Lichtenstein lyder jo ikke helt værst. Selvom Sverige nok heller ikke bliver just let. Kunne være fedt hvis vi fik en semi-gentagelse fra sidste EM-turnering, hvor Sverige og Danmark går videre uden den klare favorit på slæb :-)
#127 bobber 19 år siden
Men det skal nu nok gå - så længe Spanien ikke skubber til vores målmand igen :(
#128 Martindan 19 år siden
#129 filmz-Dennis 19 år siden
Synd det skal koste så meget at støtte vores landshold
#130 bobber 19 år siden
3+ har i deres uendelige visdom valgt at vise Real-Arsenal, for i deres respektive ligaer er det jo de to hold der klarer sig bedst, eller hvad?
Hvorfor ikke vise en god og interessant kamp som for eksempel Bayern-Milan?