Det er netop de to hold som de altid savler over på dansk tv. Jeg faldt næsten af stolen da jeg så, at de viste Chelsea-Barcelona direkte. Nu mangler vi bare også at få Schmeichel fyret fra dansk tv (gerne også Elkjær). Mage til inkompetence...
Barcelona får TÆSK ligesom sidste år. Genså lige hele 4-2 kampen fra sidste marts på dvd i dag (dvd'en kan varmt anbefales ;-)). De kunne sagtens have fået endnu flere tæv, og Barcelona har ikke haft det så godt på det seneste. Det har Chelsea godt nok desværre heller ikke på det seneste, og jeg må bestemt også indrømme at de har spillet ringe for nylig. I FA-Cup kampen mod Colchester var de simpelthen horrible i 1. halvleg. Maniche har været et dårligt indkøb, og Diarra skal bare holde sig væk. Det samme gælder professionel fodbolds to værste forsvarsspillere - Huth og Johnson. Fy for satan. Uden alle disse på banen skal de nok formår at desturere Barcelona fra Jordens overflade. Hvis de stiller sig op med reserveholdet bliver det nok bare en lille lussing ;-)
Min drømme opstilling: Forsvar: Carvalho, Terry, Ferreira, Del Horno (Gallas er desværre skadet) Midtbane: Lampard, Gudjohnsen (kommer ikke til at ske, men kunne godt tænke mig at se ham som aggresiv midtbanespiller i denne kamp, og han gjorde det godt sidst mod Barcelona og har været god denne sæson - det bliver nu nok Geremi der kommer ind her), Joe Cole (hverken Essien eller (sandsynligvis også) Makelele er tilgængelige i dag) Angreb: Duff, Crespo, Robben
Og så må Wright-Phillips meget gerne komme ind på et tidpsunkt. Han er lidt for driblelysten (men det syndrom lider Robben også af) og mister af og til bolden, men han gjorde det godt mod Colchester og var simpelthen FREMRAGENDE mod Everton på broen. Han er virkelig blevet bedre og bedre.
Maniche har været skuffende.. men ligner ikke manden er i kampform. i forhold til den Maniche der var med på Portos hold og med Portugal til EM så ligner det her en lidt fedladen Maniche... når Jose først skraber de kilo af ham så får vi forhåbentlig den gamle Maniche tilbage.....
og du glemte lige Cech på den opstilling der...
KOM SÅ CHELSEA......... NU GØR VI DET... THE TRIPLE HERE WE COME!!!
og Huth er iøvrigt ikke så slem... men ville nu foretrække de byttede Huth for Agger med Liverpool...... Hvor kan man ringe Frank Arnesen og Mourinho op henne?
#137, der kan jo ikke være nogen som helst tvivl om, at Cech er på banen :-) Maniche skal miste nogle kilo, ja. Han er kun en skygge af sin EM-præstation. Men han gør ikke meget andet end at spille bolden til modstanderne eller smide den væk. Så har han især ingen plads på dagens hold. Og kan nu slet ikke være enig med dig omkring Huth, den mand er jo intet andet end en omvandrende sæk kartofler ;-)
sagde bare han ikke var så slem... bestemt ikke den bedste... synes nu også det er lidt vildt at han er i Chelsea når man tænker på hans "talent". Han er ikke storklub materiale. Når man sammenligner ham med et talent som Daniel Agger er det ufatteligt Huth er i Chelsea og ikke Agger.
#131 The Insider 19 år siden
#132 filmz-712 19 år siden
Var det bare mig, eller var det 'Beckhams Indlæg VS. Arsenal' i går? =)
Jeg håber at Chelsea - Barcelona bliver en kamp med to hold der kan spille noget fodbold på højt niveau! :)
#133 Martindan 19 år siden
CHELSEA CHELSEA.... OOOOOOHHHHHOOOHHH
#134 bobber 19 år siden
GO BARCA! (Ved ikke hvordan man siger det på katalansk)
#135 The Insider 19 år siden
Min drømme opstilling:
Forsvar: Carvalho, Terry, Ferreira, Del Horno (Gallas er desværre skadet)
Midtbane: Lampard, Gudjohnsen (kommer ikke til at ske, men kunne godt tænke mig at se ham som aggresiv midtbanespiller i denne kamp, og han gjorde det godt sidst mod Barcelona og har været god denne sæson - det bliver nu nok Geremi der kommer ind her), Joe Cole (hverken Essien eller (sandsynligvis også) Makelele er tilgængelige i dag)
Angreb: Duff, Crespo, Robben
Og så må Wright-Phillips meget gerne komme ind på et tidpsunkt. Han er lidt for driblelysten (men det syndrom lider Robben også af) og mister af og til bolden, men han gjorde det godt mod Colchester og var simpelthen FREMRAGENDE mod Everton på broen. Han er virkelig blevet bedre og bedre.
#136 filmz-kaotmus 19 år siden
#137 Martindan 19 år siden
og du glemte lige Cech på den opstilling der...
KOM SÅ CHELSEA......... NU GØR VI DET... THE TRIPLE HERE WE COME!!!
#138 Martindan 19 år siden
#139 The Insider 19 år siden
#140 Martindan 19 år siden
Når man sammenligner ham med et talent som Daniel Agger er det ufatteligt Huth er i Chelsea og ikke Agger.