Gravatar

#111 Ericmase 13 år siden

Jeg vil gerne have bedste score og cinematography! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#112 Collateral 13 år siden

Foeller (101) skrev:
Mange tak! :) Og det er rart at vide, at der også er andre Oscar entusiaster på Filmz. :)

Ved ikke om jeg er entusiast, men tror da alle os der følger tråden er glade ved showet. Jeg kan i hvert fald rigtig godt lide det, og synes også godt om at gøre lidt ud af oscarnatten.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#113 MMB 13 år siden

Ericmase (111) skrev:
Jeg vil gerne have bedste score og cinematography! :)

Score tror jeg, jeg venter lidt med endnu. Cinematography kunne godt komme på tale. :)

Collateral (112) skrev:
Ved ikke om jeg er entusiast, men tror da alle os der følger tråden er glade ved showet. Jeg kan i hvert fald rigtig godt lide det, og synes også godt om at gøre lidt ud af oscarnatten.

Ja, Oscar natten er fantastisk. Jeg ender dog altid med at blive skuffet over, at det ikke er de "rigtige" film, som vinder.
Gravatar

#114 Collateral 13 år siden

Foeller (113) skrev:
Ja, Oscar natten er fantastisk. Jeg ender dog altid med at blive skuffet over, at det ikke er de "rigtige" film, som vinder.

I år var det tætteste jeg har været på at se alle filmene der var nomineret i hovedkategorien, de fleste andre år har jeg kun set få af dem, og blot nydt selve showet. Næste år håber jeg at se endnu flere af de nominerede, det gør det endnu sjovere at man rent faktisk kan have en holdning til filmene.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#115 MMB 13 år siden

Collateral (114) skrev:
I år var det tætteste jeg har været på at se alle filmene der var nomineret i hovedkategorien, de fleste andre år har jeg kun set få af dem, og blot nydt selve showet. Næste år håber jeg at se endnu flere af de nominerede, det gør det endnu sjovere at man rent faktisk kan have en holdning til filmene.

Jeg tror, sidste år var det første år, hvor jeg havde set alle de 10 nominerede film inden showet. Jeg har planer om at gøre det samme igen i år. :) Men ja, jeg er helt enig. Det er langt sjovere at følge med, når man kan vurdere, om priserne er retfærdigt givet ud. :)
Gravatar

#116 Collateral 13 år siden

Foeller (115) skrev:
Jeg tror, sidste år var det første år, hvor jeg havde set alle de 10 nominerede film inden showet. Jeg har planer om at gøre det samme igen i år. :) Men ja, jeg er helt enig. Det er langt sjovere at følge med, når man kan vurdere, om priserne er retfærdigt givet ud. :)

Hvilket vi kan blive enige om de ikke var i en del kategorier i sidste omgang (vi kan så bare ikke blive enige om hvem der rent faktisk skulle have haft dem)?
Gravatar

#117 MMB 13 år siden

Collateral (116) skrev:
Hvilket vi kan blive enige om de ikke var i en del kategorier i sidste omgang (vi kan så bare ikke blive enige om hvem der rent faktisk skulle have haft dem)?

Ja, det kan vi godt blive enige om. :) Altså det første. The Social Network skulle selvfølgelig have vundet Bedste film og især bedste instruktør.
Gravatar

#118 Collateral 13 år siden

Foeller (117) skrev:
Black Swan skulle selvfølgelig have vundet Bedste film og især bedste instruktør.

Fixed ;P
Gravatar

#119 Neranders 13 år siden

Agreed!!!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#120 frahm-2 13 år siden

Det må tydeligvis have været en slåfejl fra Foellers side, og jeg synes at det er pænt af dig at rette det for ham
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: