Synes faktisk det ser flot ud de klip Foeller. Det er jo et eventyr men derfor må tingene godt se overbevisende ud. Og det gør de dømt ud fra de klip.
Indeed. Jeg vil dog fraråde at se for mange klip. inden du ser hele filmen. Du skal jo helst ikke få for meget af handlingen foræret! :) Især nogle af de andre klip inde på IMDb er kæmpe spoilere.
Nå folkens, der er jo Oscar i nat for sulen da! Hvad glæder I jer til? Jeg glæder mig faktisk ret meget til at se Crystal på scenen. Jeg håber virkelig han kan leve op til tidligere års standarder. Det kunne være fedt, hvis Oscar-værten rent faktisk var sjov i år (i modsætning til de sidste to år).
Og så håber jeg sgu, vi ser nogle overraskelser i en af dem fem største kategorier! Kom nu, ONE TIME! Og så håber jeg, at jeg vinder en eller anden Oscar-konkurrence. :P
Midnight In Paris er da mere en eventyrsfilm end Hugo er. Nevertheless bryder jeg mig ikke om effekterne i Hugo, om det så var et eventyr eller en sentimental historie om en dreng, der har mistet sin far og nu passer på urer på en hovedbanegård. Det er meget tydeligt effekter, der giver hele filmen et mærkeligt tegneserielignende look, og aldrig formår at bidrage til historien. Det virker lidt som om, at de er der, blot fordi det er muligt, og den slags bryder jeg mig slet ikke om.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nevertheless bryder jeg mig ikke om effekterne i Hugo, om det så var et eventyr eller en sentimental historie om en dreng, der har mistet sin far og nu passer på urer på en hovedbanegård. Det er meget tydeligt effekter, der giver hele filmen et mærkeligt tegneserielignende look, og aldrig formår at bidrage til historien. Det virker lidt som om, at de er der, blot fordi det er muligt, og den slags bryder jeg mig slet ikke om.
Så du synes ikke engang, de to klip som jeg har linket til bidrager til noget som helst?!
#1217 På ingen måde... de virker som blær. Effekterne hiver mig ud af historien i Hugo, da jeg hele tiden skal gøres opmærksom på, at der er brugt mange penge på den front. Det er unødvendigt, og ødelægger oplevelsen for mig. Egentlig havde jeg det fint nok med historien, bortset fra den sidste halve times sentimentalisme, men jeg tror faktisk, at havde man nedjusteret effekterne en smule, og fokuseret mere på skuespillet, lokationer og lignende, så havde jeg endt på 6/10.
#1211 MMB 12 år siden
Raju - 8/10
Tuba Atlantic - 7/10
The Shore - 7/10
Time Freak - 6/10
Pentecost - 6/10
Raju er den bedste!
#1212 MMB 12 år siden
Indeed. Jeg vil dog fraråde at se for mange klip. inden du ser hele filmen. Du skal jo helst ikke få for meget af handlingen foræret! :) Især nogle af de andre klip inde på IMDb er kæmpe spoilere.
#1213 MMB 12 år siden
Jeg glæder mig faktisk ret meget til at se Crystal på scenen. Jeg håber virkelig han kan leve op til tidligere års standarder. Det kunne være fedt, hvis Oscar-værten rent faktisk var sjov i år (i modsætning til de sidste to år).
Og så håber jeg sgu, vi ser nogle overraskelser i en af dem fem største kategorier! Kom nu, ONE TIME!
Og så håber jeg, at jeg vinder en eller anden Oscar-konkurrence. :P
#1214 Babo84 12 år siden
#1215 MMB 12 år siden
Jeg glæder mig også til at gense den i 3D! :) Det skal nok blive en oplevelse, og jeg tror især åbningen kan blive rigtig smuk i 3D.
#1216 Lord Beef Jerky 12 år siden
#1217 MMB 12 år siden
Så du synes ikke engang, de to klip som jeg har linket til bidrager til noget som helst?!
#1218 MMB 12 år siden
http://www.firstrowsports.eu/watch/110149/1/watch-...
http://atdhenet.tv/44000/watch-84th-oscar-academy-award
Jeg tør ikke love, om linkene virker. Men prøv, når vi kommer nærmere. :)
#1219 Lord Beef Jerky 12 år siden
#1218 Tak... de tilføjes listen =)
#1220 Richard Burton 12 år siden