Så kan det være at det ikke var helt dumt alligevel at de valgte "SuperClásico" som Danmarks kandidat, selvom at det gav stor undring her på Filmz.
Amerikanerne slugte jo også den kun lidt over middelmådige "Hævnen" råt, så det er ikke til at vide om "SuperClásico" ender som en af de endelige nominerede(selvom at jeg stadig tvivler).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Så er der købt billetter til Oscaruddellingen i imperial. De er heldigvis gået tilbage til de gamle med at vise en film før som endnu ikke har haft premiere( Ides Of March ).
Du kan også bare købe Ides of March på DVD eller BD fra USA! :)
Har ikke en kodefri afspiller og det er mere for at se Oscars at jeg tager derind. Dog var det lidt fessent sidste år hvor det var gratis og man skulle dukke op kl. 2 om natten. Det er noget hyggligere at se en film i et fuldt imperial som alle sidder spændt og venter på Oscarshowet. Du skulle prøve det Foeller hvis du altså bor i nærheden :)
#581 MMB 12 år siden
Der var vist ikke mange, som ikke troede, enten Haneke eller A Prophet vandt i 2010. :)
Jeg regner bestemt også med A Seperation. Faktisk taler alt for det. :P
Det er nu også en god film.
#582 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
#583 Lord Beef Jerky 12 år siden
#584 frahm-2 12 år siden
#585 frahm-2 12 år siden
Flowers of War var jo netop ikke med, men jeg havde nu regnet med at den ville være det, på trods af knap så gode anmeldelser.
#586 MMB 12 år siden
Haha, så læste jeg forkert. Så er jeg ikke overrasket. :)
#587 Kruse 12 år siden
Amerikanerne slugte jo også den kun lidt over middelmådige "Hævnen" råt, så det er ikke til at vide om "SuperClásico" ender som en af de endelige nominerede(selvom at jeg stadig tvivler).
#588 Wangsgaard 12 år siden
Jeg stemmer for at SuperClásico går hele vejen!
#589 MMB 12 år siden
Du kan også bare købe Ides of March på DVD eller BD fra USA! :)
#590 Wangsgaard 12 år siden
Har ikke en kodefri afspiller og det er mere for at se Oscars at jeg tager derind. Dog var det lidt fessent sidste år hvor det var gratis og man skulle dukke op kl. 2 om natten. Det er noget hyggligere at se en film i et fuldt imperial som alle sidder spændt og venter på Oscarshowet. Du skulle prøve det Foeller hvis du altså bor i nærheden :)