Gravatar

#581 MMB 12 år siden

Lord Beef Jerky (580) skrev:
#579 Intet er umuligt! Haneke er for svær at sluge for Oscar-folkene, så naturligvis vandt han ikke. Men det kan man altid sige bagefter =)

Der var vist ikke mange, som ikke troede, enten Haneke eller A Prophet vandt i 2010. :)

Jeg regner bestemt også med A Seperation. Faktisk taler alt for det. :P
Det er nu også en god film.
Gravatar

#582 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

"Pina" er da en dokumentarfilm, så vidt jeg kan huske. Men de kan selvfølgelig også godt blive nomineret, selv om det sjældent sker.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#583 Lord Beef Jerky 12 år siden

#582 Well, dokumentar er måske ikke helt sigende.... Wenders kalder den selv for verdens første art-house film i 3D.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#584 frahm-2 12 år siden

jeg vil kalde Pina og A Seperation sikre og In Darkness meget sandsynlig, men ellers tør jeg ikke spå om noget i denne kategori.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#585 frahm-2 12 år siden

Foeller (577) skrev:
mærkværdigt, at Flowers of War er med, da dens anmeldelser mildest talt ikke har været imponerende. Måske, det er The Bale Factor, der gør det.

Flowers of War var jo netop ikke med, men jeg havde nu regnet med at den ville være det, på trods af knap så gode anmeldelser.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#586 MMB 12 år siden

frahm-2 (585) skrev:
Flowers of War var jo netop ikke med, men jeg havde nu regnet med at den ville være det, på trods af knap så gode anmeldelser.

Haha, så læste jeg forkert. Så er jeg ikke overrasket. :)
Gravatar

#587 Kruse 12 år siden

Så kan det være at det ikke var helt dumt alligevel at de valgte "SuperClásico" som Danmarks kandidat, selvom at det gav stor undring her på Filmz.

Amerikanerne slugte jo også den kun lidt over middelmådige "Hævnen" råt, så det er ikke til at vide om "SuperClásico" ender som en af de endelige nominerede(selvom at jeg stadig tvivler).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#588 Wangsgaard 12 år siden

Så er der købt billetter til Oscaruddellingen i imperial. De er heldigvis gået tilbage til de gamle med at vise en film før som endnu ikke har haft premiere( Ides Of March ).

Jeg stemmer for at SuperClásico går hele vejen!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#589 MMB 12 år siden

Du kan også bare købe Ides of March på DVD eller BD fra USA! :)
Gravatar

#590 Wangsgaard 12 år siden

Foeller (589) skrev:

Du kan også bare købe Ides of March på DVD eller BD fra USA! :)

Har ikke en kodefri afspiller og det er mere for at se Oscars at jeg tager derind. Dog var det lidt fessent sidste år hvor det var gratis og man skulle dukke op kl. 2 om natten. Det er noget hyggligere at se en film i et fuldt imperial som alle sidder spændt og venter på Oscarshowet. Du skulle prøve det Foeller hvis du altså bor i nærheden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: