Det var nu også mere som en reklame for, at man faktisk godt kan nå mange af de film, som ellers ikke har premiere i Danmark, inden Oscar! :)
Men selvfølgelig klart, du hellere vil se den i Imperial! :) Jeg bor en times tid fra KBH, og kunne helt sikkert godt tænke mig at prøve at se det på et tidspunkt derinde, men det bliver nok ikke i år, da jeg har planer om at tage i skole kl. 8 efterfølgende. :P
Det var nu også mere som en reklame for, at man faktisk godt kan nå mange af de film, som ellers ikke har premiere i Danmark, inden Oscar! :)
Men selvfølgelig klart, du hellere vil se den i Imperial! :) Jeg bor en times tid fra KBH, og kunne helt sikkert godt tænke mig at prøve at se det på et tidspunkt derinde, men det bliver nok ikke i år, da jeg har planer om at tage i skole kl. 8 efterfølgende. :P
The plot thickens who Foeller really is and lives!
Ja man kan godt nå at se de fleste filmen inden, men det er jo lidt bedre at bo i et land hvor man så Hugo i December og hvor andre må vente til efter showet :P
Jeg er ond I know, men det bliver man lidt i eksamenstid :/
Så kan det være at det ikke var helt dumt alligevel at de valgte "SuperClásico" som Danmarks kandidat, selvom at det gav stor undring her på Filmz.
Jeg syntes nu aldrig det var et dårligt valg, ud fra hvilke film der havde haft premiere det forløbne år. Men jeg tvivler stadig på at den vinder, selvom jeg også tvivlede på at den kom så langt, som den er kommet.
Amerikanerne slugte jo også den kun lidt over middelmådige "Hævnen" råt
Nu synes jeg den var en smule bedre end det middelmådige, men uanset, kan man sige at de temaer den tager op, umiddelbart virker mere oscarrelevante end hvad jeg går ud fra "Superclasico" gør.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#591 MMB 12 år siden
Men selvfølgelig klart, du hellere vil se den i Imperial! :)
Jeg bor en times tid fra KBH, og kunne helt sikkert godt tænke mig at prøve at se det på et tidspunkt derinde, men det bliver nok ikke i år, da jeg har planer om at tage i skole kl. 8 efterfølgende. :P
#592 Wangsgaard 12 år siden
The plot thickens who Foeller really is and lives!
Ja man kan godt nå at se de fleste filmen inden, men det er jo lidt bedre at bo i et land hvor man så Hugo i December og hvor andre må vente til efter showet :P
#593 MMB 12 år siden
#594 Wangsgaard 12 år siden
Hvad tid bliver det offentliggjort, skal nemlig flyve til Dk den dag og vil gerne se det live. og ja jeg er for doven til at google det.
Lige en sidste ting, når du siger en time fra kbh er det så nord, vest eller syd man skal køre en time?
#595 MMB 12 år siden
Hvis du hører noget, så bombarder min PM! :)
Har prøvet at google forpremiere og hugo en del gange uden held efterhånden! :)
Altså nomineringerne? Det er den 24. januar! :) Glæder mig meget, og mine bud på nomineringer i alle kategorierne kommer i weekenden. :)
Stik øst ;)
#596 Wangsgaard 12 år siden
Det vil jeg gøre, du kan evt. tilmelde dig biozonens nyhedsbrev og hold øje med Grand :)
Det var mere tidspunktet jeg ville kende, ved godt det er d. 24 :)
Så Sverige! Interessant
#597 MMB 12 år siden
14.38 dansk tid. :)
(Ja, det mærkelige tidspunkt er rigtigt!)
God idé, tak. :D
#598 X&O 12 år siden
Jeg syntes nu aldrig det var et dårligt valg, ud fra hvilke film der havde haft premiere det forløbne år. Men jeg tvivler stadig på at den vinder, selvom jeg også tvivlede på at den kom så langt, som den er kommet.
#599 Collateral 12 år siden
Nu synes jeg den var en smule bedre end det middelmådige, men uanset, kan man sige at de temaer den tager op, umiddelbart virker mere oscarrelevante end hvad jeg går ud fra "Superclasico" gør.
#600 MMB 12 år siden
Part 2
Part 3