Gravatar

#751 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

#750 Helt klart og udfra de interviews som Fincher har givet er det det som han værdsætter mest.

Jeg vil glæde mig over at Rooney Mara blev nomineret :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#752 MMB 12 år siden

Er stadig rundt på gulvet! Meget overraskende nomineringer.
Gravatar

#753 Kruse 12 år siden

Whispering Horse (751) skrev:
Jeg vil glæde mig over at Rooney Mara blev nomineret :)

Samme her! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#754 Verbal 12 år siden

Kruse (753) skrev:
Samme her! :)

Enig. Men ærgeligt at Fincher ikke også blev nomineret.
And like that... he's gone.
Gravatar

#755 Kruse 12 år siden

Verbal (754) skrev:
Enig. Men ærgeligt at Fincher ikke også blev nomineret.

Selvom at jeg skam gerne vil have nomineringer til Fincher(og at han på et tidspunkt vinder), så synes jeg nu egentligt ikke at "The Girl With the Dragon Tattoo" burde få en nominering for bedste instruktør.
Gravatar

#756 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

#752 Ja og så siger man at de aldrig overrasker. Det bedste ved mine forudsigelser er at jeg spottede von Sydow (hvilket i øvrigt også er fedt at han blev nomineret) alt andet er det stik modsatte.

En ting jeg synes man kan drage af det her er, at det stadigvæk er The Artist, The Descendants og Hugo som skal kæmpe om bedste film. The Descendants fik godt nok ikke så mange nomineringer, men til gengæld de rigtige. Film, Instruktør, skuespiller, klipning og manuskript.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#757 Collateral 12 år siden

Synes nu det er fint at "Girl With the Dragon Tatoo" ikke får så mange nomineringer. Det er trods alt et remake. Ja beklager, men jeg har svært ved at oparbejde den store excitement omkring den. Men er ret bitter over at Tintin ikke er nomineret når "Puss in Boots" er. Det er fjollet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#758 Verbal 12 år siden

Kruse (755) skrev:
Selvom at jeg skam gerne vil have nomineringer til Fincher(og at han på et tidspunkt vinder), så synes jeg nu egentligt ikke at "The Girl With the Dragon Tattoo" burde få en nominering for bedste instruktør.

Ja og nej. Fincher fortjener i højere grad, at blive nomineret for nogle af sine tidligere film end denne. Alligevel synes jeg, at han får sat et flot aftryk på filmen, og Rooney Maras præstation er helt sikkert en del af Finchers fortjeneste.

Collateral (757) skrev:
Synes nu det er fint at "Girl With the Dragon Tatoo" ikke får så mange nomineringer. Det er trods alt et remake. Ja beklager, men jeg har svært ved at oparbejde den store excitement omkring den

Det samme kan man sige om The Departed, men den fik adskillige Oscars, her i blandt for bedste film.
And like that... he's gone.
Gravatar

#759 Collateral 12 år siden

Verbal (758) skrev:
Det samme kan man sige om The Departed, men den fik adskillige Oscars, her i blandt for bedste film.

Derfor kan jeg jo stadig godt være fint tilfreds med at filmen ikke får flere nomineringer :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#760 Kruse 12 år siden

Collateral (757) skrev:
Det er trods alt et remake.

Så remakes burde ikke kunne nomineres eller hvad?

Verbal (758) skrev:
Ja og nej. Fincher fortjener i højere grad, at blive nomineret for nogle af sine tidligere film end denne. Alligevel synes jeg, at han får sat et flot aftryk på filmen, og Rooney Maras præstation er helt sikkert en del af Finchers fortjeneste.

Det er jeg skam også enig i :)

Skriv ny kommentar: