Ikke hvis du spørger mig. :) Når vi kommer tættere på dagen, smider jeg karaktererne op for alle Oscar-filmene. Forhåbentligt når jeg at få set de fleste.
Jeg tror slet ikke på Streep, da hun har vundet en del gange, og det må sgu være nok. :) Fik set The Help forleden, og hvis Viola Davis vinder for den præstation, er det absolut fortjent. Hun spiller med så meget indlevelse og ydmyghed, at det nærmest er umuligt ikke at blive bevæget. Derudover vil jeg mene, af de film jeg indtil videre har set , at The Help også har bedste rollebesætning. Men noget siger mig, at Williams løber med prisen. Min sjette sans er generelt utvivlsom. :)
Viola Davis gør det bestemt rigtig godt. Jeg synes dog lidt, hun mangler noget gennemslagskraft, før hun sådan rigtig fortjener Oscaren efter min mening.
Jeg kan starte med nogle karakterer på de film jeg indtil videre har set:
The Tree Of Life - 10/10 War Horse - 5/10 The Help - 6/10 Rango - 8/10 Bullhead - 6/10 Margin Call - 7/10 Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2 - 7/10 Rise Of The Planet Of The Apes - 7/10
Det er godt nok ikke mange, jeg har fået set endnu... men jeg plejer altid at få set alle film i Bedste Film kategorien inden Oscar-showet, så jeg har lidt travlt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#831 frahm-2 12 år siden
#832 MMB 12 år siden
Når vi kommer tættere på dagen, smider jeg karaktererne op for alle Oscar-filmene. Forhåbentligt når jeg at få set de fleste.
#833 frahm-2 12 år siden
#834 IK 12 år siden
#835 MMB 12 år siden
Will do :)
Se her: http://ibyen.dk/guide/ECE1518667/guide-her-kan-du-...
Viola Davis gør det bestemt rigtig godt. Jeg synes dog lidt, hun mangler noget gennemslagskraft, før hun sådan rigtig fortjener Oscaren efter min mening.
#836 SebReuber 12 år siden
#837 MMB 12 år siden
#838 Lord Beef Jerky 12 år siden
The Tree Of Life - 10/10
War Horse - 5/10
The Help - 6/10
Rango - 8/10
Bullhead - 6/10
Margin Call - 7/10
Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2 - 7/10
Rise Of The Planet Of The Apes - 7/10
Det er godt nok ikke mange, jeg har fået set endnu... men jeg plejer altid at få set alle film i Bedste Film kategorien inden Oscar-showet, så jeg har lidt travlt.
#839 Lord Beef Jerky 12 år siden
Moneyball - 8/10
#840 Babo84 12 år siden
Ved du hvorfor en film som Take Shelter ikke fik en chance i oscarsammenhæng eller Michael Shannon i rollen, for han er HELT fantastisk.