Men jeg er fælt skuffet over, at orken kun er interesseret i Elizabeths smykker, trods det at den siger ” arr små børn nam,”. Den kunne i det mindste snuppe en lille smagsprøve.
Jeg er i øvrigt lige faldet over din herlige hjemmeside Batsy, så nu vil jeg lære lidt islandsk. ;) Hvad betyder "Mig langar í svakalega margt."? Det står i forbindelse med din ønskeliste.
Jeg tænkte jeg også ville fremvise lidt af min kreative leg.
Resten af mit liv:
Nu begynder den evighed hvori resten af mit liv skal bestå. I denne evighed er det mørket der hersker. Hvis kun få består, er det mit inderlige ønske at en anden tager min plads.
Nu falder den fader jeg så foran mig gå. Jeg må selv vandre forud, skønt lænker trækker mig bagud. Drømme holder fast i mig, som var jeg blot et barn. Jeg er blot et barn.
Nu stirrer de atter, og jeg forsøger at forklare. Skygger er drevet for mit ansigt, og jeg er formørket. De ser ikke længere den jeg var. Jeg vidste ikke selv hvem jeg var.
Nu begynder den evighed hvori resten af mit liv skal bestå. I denne evighed er det mørket der hersker. Hvis kun få består, er det mit inderlige ønske at en anden tager min plads.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
En filmz-novice melder sig under forfatter(in spe)fanen. Fantastisk initiativ med en sådan tråd.
Jeg skriver selv - og indtil videre: kun for mig selv - ligesom jer. Alt mit skrevne er nedfældet på papir eller i ganske almindelige word-dokumenter. Og i den forbindelse har jeg en efterlysning:
Findes der et computerprogram (helst til Apple), der "efterligner" bog-formatet? Altså en art "writers tool", man kan skrive sine tekster i, så de fremstår mere som den rigtige vare. Det kan give et lidt fladt indtryk, når man læser sin tekst i et worddokument. Jeg håber, at det er klart, hvad jeg søger - ellers må jeg lige uddybe det.
#39: Angående din signatur; hvilket program benytter du til at lave elektronisk musik? Jeg har længe haft lyst til at sidde og lege med den slags men aner ikke, hvad der er bedst at lægge ud med. Hvis du har et link til en god, praktisk guide, er du velkommen til at gøre kort proces. :)
#31 BN 14 år siden
Bar han hende?
#32 Batsy 14 år siden
27# det kan godt være hehe, de forrige havde ikke så meget info om tingene så vil have lidt mere karektere i det her.
29# Mange tak d:
28# Tjo, vil have lidt humor ind i det d:
#33 filmz-ab 14 år siden
Utyske vil korse sig, hvis han så det her, og dumpe manden med et brag :-) Nåh, det var en dårlig joke :-)
#34 Highland Park 14 år siden
Naturligvis. :)
Men jeg er fælt skuffet over, at orken kun er interesseret i Elizabeths smykker, trods det at den siger ” arr små børn nam,”. Den kunne i det mindste snuppe en lille smagsprøve.
Jeg er i øvrigt lige faldet over din herlige hjemmeside Batsy, så nu vil jeg lære lidt islandsk. ;)
Hvad betyder "Mig langar í svakalega margt."? Det står i forbindelse med din ønskeliste.
#35 Batsy 14 år siden
og ordet betyder, jeg vil have så meget!
men jeg bruger dog aldrig min side mere
#36 Collateral 14 år siden
Resten af mit liv:
Nu begynder den evighed hvori resten af mit liv skal bestå.
I denne evighed er det mørket der hersker.
Hvis kun få består, er det mit inderlige ønske
at en anden tager min plads.
Nu falder den fader jeg så foran mig gå.
Jeg må selv vandre forud, skønt lænker trækker mig bagud.
Drømme holder fast i mig, som var jeg blot et barn.
Jeg er blot et barn.
Nu stirrer de atter, og jeg forsøger at forklare.
Skygger er drevet for mit ansigt, og jeg er formørket.
De ser ikke længere den jeg var.
Jeg vidste ikke selv hvem jeg var.
Nu begynder den evighed hvori resten af mit liv skal bestå.
I denne evighed er det mørket der hersker.
Hvis kun få består, er det mit inderlige ønske
at en anden tager min plads.
#37 Batsy 14 år siden
#38 Arnold 14 år siden
Jeg skriver selv - og indtil videre: kun for mig selv - ligesom jer. Alt mit skrevne er nedfældet på papir eller i ganske almindelige word-dokumenter. Og i den forbindelse har jeg en efterlysning:
Findes der et computerprogram (helst til Apple), der "efterligner" bog-formatet? Altså en art "writers tool", man kan skrive sine tekster i, så de fremstår mere som den rigtige vare. Det kan give et lidt fladt indtryk, når man læser sin tekst i et worddokument. Jeg håber, at det er klart, hvad jeg søger - ellers må jeg lige uddybe det.
Vh. Arnold
#39 Collateral 14 år siden
#40 Highland Park 14 år siden