Gravatar

#51 Collateral 14 år siden

#48: I min version af word kan man gå ind i vis, også vælge "Fuldskærmslæsning", derinde kan man under "Indstillinger for Visning" afmarkere "Vis udskrevet side", og så har man noget som minder om et bog format.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#52 Collateral 14 år siden

#50: Eller i gang med at bruge stemmen ;)

Jeg har også forsøgt mig med nogle glas engang.. Med lidt effekter kan det rent faktisk godt komme til at funke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#53 Highland Park 14 år siden

#52: Det er der, beatboksen kommer ind i billedet. ;)

Jeg så engang et fedt program på svensk tv om musikere rundt omkring i verden, hvor der bl.a. medvirkede en ret cool japaner, som var besat af at optage alverdens mærkelige lyde til brug i hans musik. Ikke så meget som en enkelt lyd fik lov til at dø ud, før han havde den på bånd. :D
Så vidt jeg husker, benyttede han slet ikke traditionelle instrumenter af nogen art. Jeg har desværre glemt titlen på programmet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#54 Collateral 14 år siden

#53: Jeg gad godt have sådan en lille båndoptager, så jeg kunne gå en lille smule i hans fodspor. Der er dog også andre der har leget meget med den slags. Radioheads forsanger har jeg hørt gør det samme, og Pink Floyd har vidst også eksperimenteret en del med lydeffekter som musik.
Gravatar

#55 wimmie 14 år siden

*Host* Musiktråd *host* :)

Det er ikke for at gøre mig til tråd-nazi, men det er lidt forvirrende at hverandet indlæg handler om skriveprogrammer og hverandet om musikprogrammer ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#56 Fynboen 14 år siden

wimmie (55) skrev:
*Host* Musiktråd *host* :)

Det er ikke for at gøre mig til tråd-nazi, men det er lidt forvirrende at hverandet indlæg handler om skriveprogrammer og hverandet om musikprogrammer ;)

Må bakke op om Else... øhh, Wimmie her... Lad os lave en musiktråd (hvor jeg også gerne vil deltage) og holde denne til skriveriet... ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#57 wimmie 14 år siden

Else... :p
Gravatar

#58 Fynboen 14 år siden

wimmie (57) skrev:
Else... :p

Skulle nok have været Ilsa, ved nærmere omtanke... tror bare jeg går i seng. Eller på stadion, hvilket her på øen jo nærmest er det samme... ,o(
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#59 Highland Park 14 år siden

#54: Ditto. :)

#55: Trådnazi!
Et lille sidespor bestående af en håndfuld indlæg er en uundgåelig del af enhver vaskeægte Filmz-tråd. Spis skovsneglen Ilse!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#60 wimmie 14 år siden

I know...jeg har ikke noget imod at en samtale ryger off-topic - men når nu det tyder på at mange er interesserede i musik-snakket, så var det da oplagt med sin egen tråd ;)

Skriv ny kommentar: