Så blev afsnit 9-10 set. Og selvom niveauet fortsat er højt og man der foretages nogle valg. som mildt sagt er, om ikke kontroversielle, så ihvertfald "hvad skete der lige der?", så synes jeg stadig niveauet var ganske meget højere i 6-8.
Der er kommet mere tempo på, men den fantastisk stramme fortælling og sammenhæng, som jeg følte var tilstede i afsnit 6-8, er her ikke mere. Man har tabt på karakter kontoen og dialogen, som jeg personligt mener er seriens største force.
Nu gik jeg lige ind og kiggede på instruktørerne og afsnit 6-8 er instrueret af Daniel Minihan og 9-10 af Alan Taylor. På den korte bane vil jeg sige ... få Alan Taylor VÆK fra instruktionen og absolut Daniel Minihan på igen og også Timothy Van Patten.
Jeg vil give 9-10 karakteren 7.5/10 og ender nok slutteligt op på 8.5 for hele sæsonen, med afsnit 6-8 som sæsonens absolutte højdepunkt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#81 MMB 14 år siden
Det bliver langt bedre senere hen. Serien bliver faktisk bare bedre og bedre.
#82 Ibankai 14 år siden
@Game Of Thrones
#83 MMB 14 år siden
Holder du med Targaryen? :O
#84 cyberzed 14 år siden
#85 chronaden 14 år siden
#86 El vez 14 år siden
#87 chronaden 14 år siden
#88 cyberzed 14 år siden
#89 Bruce 14 år siden
Der er kommet mere tempo på, men den fantastisk stramme fortælling og sammenhæng, som jeg følte var tilstede i afsnit 6-8, er her ikke mere. Man har tabt på karakter kontoen og dialogen, som jeg personligt mener er seriens største force.
Nu gik jeg lige ind og kiggede på instruktørerne og afsnit 6-8 er instrueret af Daniel Minihan og 9-10 af Alan Taylor. På den korte bane vil jeg sige ... få Alan Taylor VÆK fra instruktionen og absolut Daniel Minihan på igen og også Timothy Van Patten.
Jeg vil give 9-10 karakteren 7.5/10 og ender nok slutteligt op på 8.5 for hele sæsonen, med afsnit 6-8 som sæsonens absolutte højdepunkt.
#90 McPeter 14 år siden
Afsnit 9 var kun lidt svagere, men må indrømme at afsnit 10 var lidt lunkent. Det virkede lidt roddet og uden samme tråd/ånd som de forgående afsnit.