Hey, Jeg får nogen gange lyst til at se film men kommentarspor, men da de svinger meget i kvalitet kunne det være fantastisk hvis der var nogen der havde nogle anbefalinger på film med super gode kommentarspor.
JEg tror det første kommentarspor jeg så til en film var The Mask, og jeg mindes det som værende et super kommentarspor hvor man bland andet fandt ud af at kondomscenen var noget jim carrey havde improviseret, og at de var nødt til at klippe instruktørens latter ud for at bruge klippet. Så det er min anbefaling :)
Kommentarsporene til 'Top Secret', de to 'Airplane'-film og og de tre 'Naked Gun'-film er spækket med sjove og interessante kommentarer fra instruktørerne og andre - de er virkelig i hopla! Det er nogle af de kommentarspor jeg har nydt mest.
Finding Nemo Chips indslaget er rent guld, plus det er bare et rigtig fedt kommentar spor om filmen, og hvordan den blev til.
Ja og så bære min signatur præg af et kommentar spor jeg også more mig over, men det er af hel andre grunde, nogle vil kalde det tortur, men jeg knækker simplthen sammen af grin hver gang...
I kender godt fænomenet rygklapning, der hvor folk skamroser hinanden.
Well J. J. Abrahams og Tom Cruise tager dette til hel hel andre højder i MI:3...
Igen det er nok ikke for alle men jeg ved at undertegnede og Cansi har moret os en del over det.
Men Finding Nemo klart det nok mit ynglings.
Nåja og Batman TAS (batman serien) Bruce Timm, Paul Dini og resten af holdet bag Batman og de andre serie fra WB er det rene guld, så mange sjove små historier.
Oh and on that note Batman fra 1966 Adam West og Burt Ward hygger sig VIRKELIG meget på det kommentar spor.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ahh ja The Mummy, den gang Stephen Sommers stadigvæk var noget ved, enig fedt kommentar spor.
Ved ikke om han har lavet et til GI-Joe også men hvis han har ku jeg godt tænke mig og høre det, har tænkt på at få filmen hjem på BD på et tidspunkt, ikke noget mesterværk, men jeg fandt dele af den ret morsom, selv om det ikke var meningen på de steder.
Hello Brother!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 OxxY 14 år siden
Jeg får nogen gange lyst til at se film men kommentarspor, men da de svinger meget i kvalitet kunne det være fantastisk hvis der var nogen der havde nogle anbefalinger på film med super gode kommentarspor.
JEg tror det første kommentarspor jeg så til en film var The Mask, og jeg mindes det som værende et super kommentarspor hvor man bland andet fandt ud af at kondomscenen var noget jim carrey havde improviseret, og at de var nødt til at klippe instruktørens latter ud for at bruge klippet. Så det er min anbefaling :)
#2 BN 14 år siden
#3 filmz-ab 14 år siden
Thanks, but no thanks :-)
#4 Kruse 14 år siden
Pineapple Express
Forgetting Sarah Marshall
Superbad
Knocked Up
#5 elwood 14 år siden
Chips indslaget er rent guld, plus det er bare et rigtig fedt kommentar spor om filmen, og hvordan den blev til.
Ja og så bære min signatur præg af et kommentar spor jeg også more mig over, men det er af hel andre grunde, nogle vil kalde det tortur, men jeg knækker simplthen sammen af grin hver gang...
I kender godt fænomenet rygklapning, der hvor folk skamroser hinanden.
Well J. J. Abrahams og Tom Cruise tager dette til hel hel andre højder i MI:3...
Igen det er nok ikke for alle men jeg ved at undertegnede og Cansi har moret os en del over det.
Men Finding Nemo klart det nok mit ynglings.
Nåja og Batman TAS (batman serien) Bruce Timm, Paul Dini og resten af holdet bag Batman og de andre serie fra WB er det rene guld, så mange sjove små historier.
Oh and on that note Batman fra 1966 Adam West og Burt Ward hygger sig VIRKELIG meget på det kommentar spor.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 MMB 14 år siden
#7 Spanner 14 år siden
Contact
The Mummy
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 elwood 14 år siden
Ved ikke om han har lavet et til GI-Joe også men hvis han har ku jeg godt tænke mig og høre det, har tænkt på at få filmen hjem på BD på et tidspunkt, ikke noget mesterværk, men jeg fandt dele af den ret morsom, selv om det ikke var meningen på de steder.
Hello Brother!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 Åkepool 14 år siden
#10 filmz-ab 14 år siden