Alien filmene har også nogle glimrende kommentarspor. Desværre ikke med Fincher på 3'eren af åbenlyse årsager :)
Hrm jeg ved ikke om jeg skal give mig i kast med DVD bokssættet, eller om man burde vente til bluray, men ellers udemærket forslag da jeg endnu ikke har hørt dem =O
Der er to serier der hedder Battlestar Galactica, en fra 70'erne og den nye. Men jeg vil sige at det overhovedet ikke giver noget indtryk af den nye serie, hvis man ser et afsnit hist og her og ikke ser den fra starten. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Der er to serier der hedder Battlestar Galactica, en fra 70'erne og den nye. Men jeg vil sige at det overhovedet ikke giver noget indtryk af den nye serie, hvis man ser et afsnit hist og her og ikke ser den fra starten. :)
Fint fint, og der er nogle gode kommentarspor hvis man kan lide den slags:)
#25: jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg kom til at tænke på de der nye ungdoms dansefilm (i ved de der hvor de holder gangwar etc ved at battle-breakdance) og var ved at få kaffen galt i halsen, indtil det gik op for mig at jeg havde læst helt galt :) Jeg tror ikke engang jeg har set filmen i sin helhed, så kunne være man skulle investere i filmen.
Nu har der været en del forslag på sjove kommentarspor, hvad med nogle der giver godt indblik i filmen/produktionen etc?
Ridley Scott indtaler altid informative, underholdende kommentarspor, fuldstændig ludfattig på bullshit og rygklapperi. Hans humor skinner ofte igennem på uventede tidspunkter, og så er han hudløst ærlig. Og som astranomifreak er jeg vild med kommentarsporet på Apollo 13 med den rigtigte Jim Lovell (ham Tom Hanks spiller) og hans kone.
Ellers elsker jeg også - som de fleste herinde - morsomme kommentarspor. Jeg ELSKER især kommentarsporene til de første to Evil Dead-film. Bruce Campbell rocks!
hehe, godt jeg lige kunne nå at rette det :-) Jeg har været træt! Men ja da, kan I ikke huske scenen i Apollo 13, hvor Cruise kommer flyvende forbi kameraet i sit Scientology-rumskib?
#21 El vez 14 år siden
#22 OxxY 14 år siden
Ingen idé. Det de har vist på tv som værende Battle Star Galactica har været virkelig ringe.
#23 OxxY 14 år siden
Hrm jeg ved ikke om jeg skal give mig i kast med DVD bokssættet, eller om man burde vente til bluray, men ellers udemærket forslag da jeg endnu ikke har hørt dem =O
#24 filmz-Utyske 14 år siden
#25 lagoni 14 år siden
#26 OxxY 14 år siden
Fint fint, og der er nogle gode kommentarspor hvis man kan lide den slags:)
#25: jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg kom til at tænke på de der nye ungdoms dansefilm (i ved de der hvor de holder gangwar etc ved at battle-breakdance) og var ved at få kaffen galt i halsen, indtil det gik op for mig at jeg havde læst helt galt :)
Jeg tror ikke engang jeg har set filmen i sin helhed, så kunne være man skulle investere i filmen.
Nu har der været en del forslag på sjove kommentarspor, hvad med nogle der giver godt indblik i filmen/produktionen etc?
#27 The Insider 14 år siden
Ellers elsker jeg også - som de fleste herinde - morsomme kommentarspor. Jeg ELSKER især kommentarsporene til de første to Evil Dead-film. Bruce Campbell rocks!
#28 BN 14 år siden
Tom Cruise? ... Du mener nok Tom Hanks.
#29 Michael Andersen 14 år siden
#30 The Insider 14 år siden