Super med noget hurtigt respons :) Tak for det. MAnge af filmene ejer jeg dog ikke, så keep it up! :D
#3: Selv tak #4: lige dem springer jeg over, syntes de var jæævnt kedelige #5: hrm må se nemo når min søster leverer den tilbage #6: jeg fandt filmen meget uinterresant, så tror jeg springer over #7: fight club er god ja! ejer ikke de andre
Apropo spas, Arnold i Conans kommentar spor er genialt: "ah yes I remember that scene, thats where i cut his head of hurhurhur"
Kevin Smith er glad for at indtale kommentarspor med en stor del af crewet på sine film - de holder den samme ærlige og ligefremme attitude i stil med hans "An evening with" dvd'er.
Battlestar Galactica rør jeg ikke med en ildtang, mage til makværk ska man lede længe efter, ved ikke hvorfor kedeligt drama bliver ok fordi folk tager for meget makeup på ...
#11 OxxY 14 år siden
#3: Selv tak
#4: lige dem springer jeg over, syntes de var jæævnt kedelige
#5: hrm må se nemo når min søster leverer den tilbage
#6: jeg fandt filmen meget uinterresant, så tror jeg springer over
#7: fight club er god ja! ejer ikke de andre
Apropo spas, Arnold i Conans kommentar spor er genialt: "ah yes I remember that scene, thats where i cut his head of hurhurhur"
#12 Kruse 14 år siden
EDIT: Kommentarsporet på Clerks 2 kan også anbefales.
#13 elwood 14 år siden
Robert Langdon
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 McPeter 14 år siden
#15 OxxY 14 år siden
har lvoet ikke at se lotr igen før extended på BD
#16 McPeter 14 år siden
#17 jessup 14 år siden
The Conversation - Coppola og et seperart med Walter Murch
#18 El vez 14 år siden
Kommentarsporene til Battlestar Galactica kan også anbefales. Hvis man ikke har dvd eller BD'en (fy skamme) kan de hentes som podcasts her:
http://www.syfy.com/battlestar/downloads/podcast.p...
Alien filmene har også nogle glimrende kommentarspor. Desværre ikke med Fincher på 3'eren af åbenlyse årsager :)
#19 HonoDelLoce 14 år siden
#20 OxxY 14 år siden
Battlestar Galactica rør jeg ikke med en ildtang, mage til makværk ska man lede længe efter, ved ikke hvorfor kedeligt drama bliver ok fordi folk tager for meget makeup på ...