Gravatar

#21 wiseguy 21 år siden

Starship Troopers den film er mega ringe, så ringe at jeg næsten holder af den. Jeg har vel set den 5 gange...
________
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#22 Slettet Bruger [1468507759] 21 år siden

#21: Jeg synes nu slet ikke at den er ringe. Den er langt fra et unikum, men den er absolut i den bedre halvdel i sin genre.
Gravatar

#23 DarkLight 21 år siden

Det har været oppe at vende før, men Starship Troopers er da en fantastisk film. Alene den ironiske distance den tager, og det faktum at alle grimme mennesker dør. Det er vel de samme mennesker der tager 'The Big Hit' seriøs.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 filmz-Kviksand 21 år siden

Jeg har helt sikkert "Nr. 5 lever" og "Nr. 5 lever stadig", som mine guilty pleasure film. Når det gælder film af nyere dato bliver jeg desværre nok nød til at nævne den romantiske komedie "French Kiss"... (det er satme pinligt det her)
Gravatar

#25 filmz-vassago 21 år siden

"Groundhog Day" - damn jeg har set den film mange gange :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#26 filmz-vassago 21 år siden

...og så lige "In The Mouth Of Madness".
Gravatar

#27 El vez 21 år siden

#25 Hvis du bliver ved, kommer det måske til at føles lidt ligesom for hovedpersonen ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#28 filmz-vassago 21 år siden

hehe, det havde jeg ikke tænkt på.
Gravatar

#29 filmz-female cenobite 21 år siden

Der er freaking mange gennem årene jo, men nogen jeg har set et utal af gange er The Blues Brothers, Avalon, PI, Alle 10 ST film, Nightbreed, In The Mouth of Madness, Necronomicon, Re-Animator, Jacobs Ladder, The Bunker, Dellamorte Dellamore et utal af andre horror film (som f.eks The Thing, Night of the Creeps og Theater of Blood), Reptilicus og så en film jeg aldrig kan huske navnet på, men det er en ældre horror klassiker (klassiker i min mening), der handler om noget softice der overtager en lille by, hehe
Har det lige på tungen, men kan sq aldrig få det frem når jeg endelig skal ud med det ;)
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#30 El vez 21 år siden

Du skal bare gøre sådan her:

:p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: