Det har været oppe at vende før, men Starship Troopers er da en fantastisk film. Alene den ironiske distance den tager, og det faktum at alle grimme mennesker dør. Det er vel de samme mennesker der tager 'The Big Hit' seriøs.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har helt sikkert "Nr. 5 lever" og "Nr. 5 lever stadig", som mine guilty pleasure film. Når det gælder film af nyere dato bliver jeg desværre nok nød til at nævne den romantiske komedie "French Kiss"... (det er satme pinligt det her)
Der er freaking mange gennem årene jo, men nogen jeg har set et utal af gange er The Blues Brothers, Avalon, PI, Alle 10 ST film, Nightbreed, In The Mouth of Madness, Necronomicon, Re-Animator, Jacobs Ladder, The Bunker, Dellamorte Dellamore et utal af andre horror film (som f.eks The Thing, Night of the Creeps og Theater of Blood), Reptilicus og så en film jeg aldrig kan huske navnet på, men det er en ældre horror klassiker (klassiker i min mening), der handler om noget softice der overtager en lille by, hehe Har det lige på tungen, men kan sq aldrig få det frem når jeg endelig skal ud med det ;)
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
#21 wiseguy 21 år siden
________
#22 Slettet Bruger [1468507759] 21 år siden
#23 DarkLight 21 år siden
#24 filmz-Kviksand 21 år siden
#25 filmz-vassago 21 år siden
#26 filmz-vassago 21 år siden
#27 El vez 21 år siden
#28 filmz-vassago 21 år siden
#29 filmz-female cenobite 21 år siden
Har det lige på tungen, men kan sq aldrig få det frem når jeg endelig skal ud med det ;)
No tears, please. It's a waste of good suffering
#30 El vez 21 år siden
:p