Gravatar

#31 Takfornu 13 år siden

# 28 Hov Hov ... Respekt for de ændre udbedes ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#32 Bruce 13 år siden

Hvad siger han Misse?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#33 Bony 13 år siden

Jeg har nu hørt første afsnit og det var da ganske fornøjeligt at lytte til. :)

Jeg er meget enig med alle kommentarerne om programmet. Fin detalje med "Hvad drikker du"-introen, svingende lydkvalitet, som helt sikkert var pga. Skype-transmissionen eller andre tekniske sager. Jeg havde nok personligt foretrukket hvis i havde siddet i samme rum, da jeg er sikker på, at det ville give lidt ekstra "feeling" og stemning. Men jeg synes på trods af dette, at det fungerede rigtig fint med at køre det over internettet. Ligesom Corgan synes jeg også, at i var yderst flinke overfor hinanden. Der var ikke rigtigt nogen kritiske indvendinger, afbrydelser, optakt til diskussioner eller lignende. Dette savnede jeg måske lidt. Men nu har jeg ligesom Corgan mødt et par af jer IRL, så jeg ved jo hvorfor. I er jo også sådan nogle flinke og venlige fyre. :P
Næste gang; mere rødt kød på. Men mon ikke at en diskussion om Alien 3 kan sætte gang i lidt verbal fight. ;)

Har i eventuelt planer om, at mødes og lave det "live" på et tidspunkt eller fortsætter i med Skype-transmission?

Ligesom Thomas fik jeg også helt lyst til at deltage i "hygge-klubben" og jeg fandt det aldeles vellykket for en første gang. Mere styr på teknikken, så er der virkelig stort potentiale her. Derudover er det et godt initiativ drenge. Jeg glæder mig helt sikkert til at høre mere. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#34 El vez 13 år siden

Tak for komplimenterne Bony!

Det kunne være fedt at optage showet live, men da jeg bor i Frankrig er det desværre ikke så nemt. Kvaliteten over skype er faktisk ret god, vi har bare et par tekniske udfordringer som mikrofoner der skratter osv. Det får vi styr på til næste gang.

Alien³ ftw! :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#35 Corgan 13 år siden

Speaking of Alien 3, kan den så overhovedet betegnes som "guilty pleasure"? Det er måske et spørgsmål om hvad man mener med begrebet, for som jeg ser det, falder den ikke i den kategori.
Med "guilty pleasure" tænker jeg mere på b-film som ofte er så dårlige, at det er pinligt at indrømme at man rent faktisk elsker dem.
Alien 3 var dog en stor produktion som unægtelig havde potentiale (og også har en del ikoniske scener som for altid vil blive husket i filmhistorien), men som desværre kørte lidt af sporet i optagelserne.
Ved "guilty pleasure" film som jeg forstår det, handler det om film som er dårlige på så mange måder at de ikke burde kunne eksistere, mener hvor alle dårlige dele alligevel spiller sammen på en måde der for nogle få mennesker, gør det til en seværdig og elsket film.
Gravatar

#36 elwood 13 år siden

Hvis man høre podcastet, vil man opdage at der er forskellige meninger omkring begrebet, især bruce bruger det som sådan slet ikke som mange andre gør, evermind er den som jeg umiddelbart rammer mest min opfattelse af begrebet, sådan som ejgs elv ser det, men det er jo blot EN ud af mange meninger som sagt.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 dyg 13 år siden

Jeg er ret enig i alt, hvad der er blevet sagt herinde. Det er virkeligt interessant at lytte til kvag jeres viden og jeres forskellige holdninger. Jeg glæder mig til i får lidt mere erfaring og der bliver en smule mere blodig debat, og i får lidt mere styr på teknikken.

#36 - Hvornår har Ejg fået en elv?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#38 evermind 13 år siden

dyg (37) skrev:
#36 - Hvornår har Ejg fået en elv?

Hehe! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#39 elwood 13 år siden

#37 Hehe why you little....

8-)

fingrene hoppede lidt rundt.

Ps. hvad er en kvag ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 dyg 13 år siden

En kvag er sådan en jeg ikke kan stave til :) Kva? Kvag? Kvæg? Something!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: